Acer Aspire t650 upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaito

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Dit is dus mij PC, ik heb em al 2,5 jaar..prehistorisch dus:) (Klik hier voor uitgebreide specificaties)

Ik ga over een anderhalf jaar een nieuwe PC kopen en tot die tijd moet deze meegaan..Dus gewoon een kleine upgrade..Ik zat te denken om die 2 512 MB RAM te vervangen met 2x 1 GIG RAM..En mss een nieuw grafische kaart...Maar het probleem is ik weet welke en wat voor een, ook heb ik gehoord dat upgraden niet mogelijk is voor mijn PC...Dus graag een reactie van iemand die mij kan helpen;)

WELKOM OP HELPMIJ

als ik een beetje aan het zoeken ga dan kom ik verschillende modellen tegen van de t650.
het model wat jij linkt zou een pci-e aansluiting hebben voor een kaart terwijl je everest rapport een agp aangeeft.
laten we daar eerst maar zekerheid over vinden.en kijk dus even wat pcwizzard aangeeft
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

verders stel ik mij de vraag of je uberhaupt dan nog wel een ugrade wilt doen aangezien je zelf al zegt dat je voor een andere pc gaat.oftewel kun je je geld niet beter bewaren voor die nieuwe pc?maar goed, das aan u.

wil je wel een andere kaart dan zou ik als jou was eens op marktplaats kijken bijv voor een ander kaartje.(en evt geheugen)

indien blijkt dat je slot een agp4x zou zijn(zoals in je everest rapport)lijkt het me al helemaal niet meer de moeite om een andere kaart te zetten en zou ik als jou was gewoon even "uitzingen" met deze pc

Laatst bewerkt:
volgens mij heb ik inderdaad een agp4x (rapportage van pcwizzard) Geen idee wat dat inhoud btw..:o

Geld is niet echt een probleem...Ik wil eerst graag weten wat mijn mogelijkheden zijn:)

Het geheugen upgraden zal je pc (buiten games) zeker sneller maken.

Gaat het je ook om gamen, dan vind ik het moeilijker om je advies te geven.
Je hebt maar een AGP X4-poort. Dus tja, dat is wel een probleem.
Maar ja. Je werkt nu met de videochip op je moederbord. Elke losse videokaart die je nu in je systeem zet, zal al een verbetering zijn.

Gaat het je ook om gamen, dan vind ik het moeilijker om je advies te geven.
gaat niet om gamen.. ben niet echt een gamert..:p

Je hebt maar een AGP X4-poort. Dus tja, dat is wel een probleem.
Maar ja. Je werkt nu met de videochip op je moederbord. Elke losse videokaart die je nu in je systeem zet, zal al een verbetering zijn.

oke, maar welke kan ik t best kopen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan