acer aspire x1430 van tafel gevallen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Geachte forum leden.
Het is echt waar mijn komp acer X 1430 is van de tafel gevallen Ik heb hem weer zo vlug mogelijk opgestart om te kijken of hij nog werkte
Hij stond tijdens de val niet aan gelukkig misschien. Maar hij geeft geen teken van leven Ik heb er nog tegen gepraat maar dat helpt niets
Wat kan ik nu nog doen hem eens openmaken misschien dat ik dan iets kan zien ??? kan ik iets opmeten met de univerzeel meter of mijn ossiloscoop /KSO
e de waele

Mogelijk is er een kabeltje los geraakt. Daar zou je op kunnen controleren ;)

Verder: tja, mat enig computerverstand kan je wel uitsluiten wat en of er wat kapot is. Echt uitmeten gaat niet zo gemakkelijk, dat is meer een kwestie van onderdelen uitwisselen.

Goede avond
Ik weet wel dat het blauwe lampje boven niet brand bij het aanzetten voeding misschien ??
zouden er nog zekeringen in zitten ??
Ik ga morgen eens kijken wat ik kan zien ik laat nog iets van mij horen
e de waele

Laatst bewerkt:
geachte forum leden
Ik heb het probleem gevonden ik heb de voorste plastick kap verwijderd en de aan uit knop is stuk ook de voorste kap is kapot het front dus
Ik heb gekeken op internet voor deze onderdelen maar dat valt nog niet mee voor deze te vinden
de micro schakelaar werk nog goed als ik deze met de hand bedien werk de computer goed het is alleen het voorste frontje met de schakelaar wat ik zou moeten hebben
Weet iemand een website waar ik deze stukken kan bestellen ??? volgens mij gaat het over 60sg 901-002 of 60sg 901-001 maar zit er dan ook de schakelaar bij??
wie helpt mij op weg dat moet met zo een forum lukken
e de waele

Ok bedankt
Ik heb de site bekeken en een chad gehad met de magazijn meester ik ga het afwachten ik krijg nog antwoord
Ik heb alle gevens doorgegeven maar anders tips zijn zeker welkom
e de waele

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan