Acer Aspire

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roeltje112

Gebruiker
Lid geworden
11 aug 2008
Beste Mensen,

Ik ben van plan om een laptop te kopen, maar ik begrijp niet echt veel van die dual/duo core (terwijl ik toch een pc fanaat ben!!!).
Ik ben van plan om de Acer Aspire 7520G-604G25Bi te gaan kopen, een mooie laptop met behoorlijke prestaties.

Maar nu zit ik dus met die processor en zit een beetje te vergelijken met andere processors. Het is een 2.2 AMD Turion 64 X2 TL-64 processor. Ik zie ook laptops met een (slechtere??) processor (rest bijna hetzelfde) voor een hogere prijs, zoals de Acer Aspire 2920-5A3G25MN.

Processor laptop 7520G:

Processor-kloksnelheid 2200MHz
Processorfamilie AMD Turion 64 X2 Mobile
Processor AMD Turion 64 X2 TL-64
Chipset NVIDIA nForce 630M
L2 cache 1MB

Processor laptop 2920-5a...:

Processor-kloksnelheid 1830MHz
Processorfamilie Intel Core 2 Duo
Processor Intel Core 2 Duo T5550
Front-side bus processor 667MHz
Chipset Mobile Intel 965GM Express
L2 cache 2MB

Welke is beter?

Welkom bij de Helpmij!

Geen van beide, ga vooral ook eens op zoek naar een Toshiba, Dell, HP, MSI of Asus en als die allemaal te duur zijn koop dan de Acer.

Geef je één goede raad koop geen Acer, ze waren goed maar zijn er zeer op achter uit gegaan ik zou voor een merk gaan die Pasja al aangeeft behalve Dell die zou ik ook niet nemen prima merk voor bedrijven maar niet voor de particulier.

Ik heb díe laptop (die acer dus), vandaag opgestuurd naar de fabrikant. Webcamstekker zit los, te heet (80 graden?!), en door die hitte crashes. Voor de rest, prima laptop! ;) Qua prestaties, Crysis op low/medium, dus kan wel wat hebben.

Oh, ik dacht dat acer wel goed was.

Weet iemand een gelijkwaardige andere (goede) merk + type?
En welke processor is beter?

Ja de merken die Pasja al aangaf.
En je moet gewoon even vergelijken met die acer die je hebben wou.

Laatst bewerkt:
heej,
ik zelf zit met precies het zelfde (probleem?) en denk dat ik die Asus ga kopen want
de specificaties zien er goed genoeg uit om wel games mee te spelen

Laatst bewerkt:
heej,
ik zelf zit met precies het zelfde (probleem?) en denk dat ik die Asus ga kopen want
de specificaties zien er goed genoeg uit om wel games mee te spelen

Ik denk dat ik wel de Acer koop. Ik krijg garantie op hitte + dode pixels en de reviews zijn goed

doe wat je moet doen :thumb:

maar ik ga toch voor een desktop (ok pasja?)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan