Acer asprie 3610 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

badie

Gebruiker
Lid geworden
12 nov 2006
hallo, ik heb een nieuwe acer aangeschaft, maar na een maand kreeg ik het volgende probleem:

ik starte de pc gewoon op ( krijg vaak de blauwe melding ) daarna gewoon inloggen maar bleek dat mijn pc op slag helemaal vertraagd was, Als ik iets opende deed ik er 10 min over. Via configuratie scherm-> software en dan verwijderen deed ik er ook 10 min over ( ookal was het MSN ) Nu is mijn vraag hoe ik dit kan verhelpen. Ik heb van alles geprobeerd maar zoals ik het heb gedaan werkt niets! Ik heb via uitvoeren-> msconfig en dan alle boot matterialen aangevinkt, dat mocht ook niet helpen. Ik heb al samen met mn vader geprobeerd opnieuw te installeren maar dat wou ook niet werken, k heb al gedeeltelijk gelezen op verschillende fora's dat je een acer neit 1,2,3 opnieuw installeerd en dat er eerst van alles moet gebeuren. Ook heb ik ( Later pas ) gelezen dat je beter GEEN acer kan kopen omdat deze problemen vaker voorkomen.

Maar nu wil ik dus graag weten hoe ik mijn probleem kan op lossen. Wat doe ik fout en hoe is het eventueel op te lossen?

Alvast bedankt
Mvg

hallo,

ik snap dat ik dit moet gaan doen, maar is het niet mijn eigen schuld dan? Maar alvast bedankt, ik zal even kijken of ze me kunnen helpen!

ik heb het geprobeerd via de site, maar wanneer ik mijn SN invoer krijg ik een fout dat ik niet de juiste SN in voer, K heb 3 x geprobeerd maar het blijft fout? De SN staat achterop wat doe ik nu weer fout? :/

Welkom bij Helpmij.nl

Een pc die trager gaat werken is in mijn ogen geen garantie.
Ik vraag mij af of je wel een virusscanner gebruikt.
Waarom moet je geen acer kopen.
Ik heb ondertussen de vierde acer en ben er zeer tevreden over.
het terug zetten naar de fabrieks instellingen zou je nog kunnen doen.
Op de acer zit een partitie die je hiervoor moet gebruiken.
Kijk in je handleiding hoe dat moet.
Maar ik zou eens gaan scannen op virussen en spyware.

www.ewido.net kan je daarbij helpen.

hallo, ik heb er wel een virus scanner op staan maar ik kan niet scannen, wanneer ik de scanner aanklik gebeurt er namelijk vrijwel niets. Ik zal even kijke in de handleiding. Alvast bedankt!

ga anders naar de link die ik aangaf in mijn vorige bericht.
daar kun je online scannen.

Post de exacte melding es die in het blauwe scherm stond. Maak hier desnoods even een foto van en plaats die in je volgende reactie.

hey,

de blauwe melding is weg, maar de virus scan heeft helaas niet geholpen.. iemand nog suggesties???:(

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan