Acer Betouch E210 Vraagjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

SCVready

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 jan 2012
Hallo allemaal!

Ik heb mij net de Acer Betouch E210 gekocht vandaag.. Hij was namelijk in de aanbieding ;)

Het is men eerste smartphone en dus heb ik een paar vraagjes :)

De eerste en belangrijkste vraag is:
- Als ik een bericht krijg hoor ik wel geluid maar ik zie helaas geen melding op mijn scherm.. Dit is erg onhandig aangezien ik soms het geluid niet hoor en dan niet weet dat ik een sms heb gekregen als ik bijvoorbeeld naar de gsm kijk.. (om bijvoorbeeld het uur te zien). Ik zou graag zoals bij de meeste gsm's een tekentje op mijn scherm hebben waardoor ik dit kan zien.. Ik veronderstel dat dit wel ergens in de telefoon moet ingesteld zijn.. Of anders is Acer gewoon dom.. Helaas vind ik het niet :) kan iemand mij helpen?

- Als ik een berichtje wil typen staat die woordenboek aan.. Voor 1 of andere reden is dit een standaardinstelling.. Ik wil graag zonder woordenboek berichtjes kunnen schrijven maar ik vind niet waar ik de woordenboek/voorspelling moet uitschakelen.

- Ik vind geen spelletjes op mijn gsm, heeft iemand een idee waar ik die kan vinden?

- Ik zou graag proberen verbinding maken met mijn Wifi thuis.. Kan iemand mij een paar stapjes geven hoe je dit moet doen?

Alvast bedankt jongens (en meisjes natuurlijk)

Groetjes, SCVready!;)

Nu ja, heb die handleiding even ge-opent maar er staat niets bij hoe ik met mijn internet thuis verbinding maak :(

Heb jezelf dan helemaal geen documentatie er bij gekregen.?

Er schijnt gewoon een NL-versie van de handleiding te zijn, gewoon te vinden op de Acer website: hier
Instellen Wifi-toegang op pagina's 31 t/m 33

Andere instellingen staan er hopelijk ook in, ik heb me even gericht op draadloos.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan