acer clean up

Status
Niet open voor verdere reacties.

amanda87

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
Hey,

ik had een vraag sinds kort een nieuwe laptop nou had ik wat dingen veranderd waardoor ik gisteren een herstelpunt wilde maken vanaf de datum dat ik hem gekocht had of ergens in die richting. Dat herstelpunt heeft die goed afgerond maar sindsdien heb ik in eens een extra balk onder in mijn beeld scherm met: Acer process: 16/16 clean up Please wait hij doet dit dus al sinds gisteren. Ik kan het niet weg klikken of openen of wat dan ook.

Weet iemand hoe je dit kan oplossen?

groetjes,
amanda

toevallig tijdens het herinstalleren aan een toets gezeten of de laptop uit laten gaan...screensaver.
Je zou ook via de recovery partitie de laptop weer in de begin situatie kunnen herstellen.

ja als je je laptop terug wilt naar de instellingen wilt vanaf je je laptop hebt gekocht zou ik gewoon gaan recoveren zoals puppie aangeeft :thumb:

de simpelste methode vind ik alt+f10 bij het opstarten ofwel kan je ook je recovery dvd gebruiken en /of nog aan maken
---
ik denk gewoon dat er een systeemherstelpunt is aangemaakt juist voordat de setup van acer gedaan was en dat je daarmee dan nu zit:confused:

hey dankjewel voor de reacties maar heb het al opgelost... gewoon een keertje control alt delete en je krijg je taken waar die mee bezig is deze even beeindigen en whalaa opgelost:)

ook goed dan ;)
---
wil je het dan wel nog markeren als opgelost :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan