Acer Empowering Technology widget uitzetten?

Status
Niet open voor verdere reacties.

marloes4045

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 jan 2007
Ik heb een acer notebook, prima ding.
Maar hij is wat langzaam bij het opstarten, dat komt oa door de Acer Empowering Technology Widget, een handig gevalletje maar ik kan al die mogelijkheden ook via het keuzemenu opstarten, daar heb ik een widget dinges niet voor nodig.
Ik wil mijn computer dus vertellen dit programma niet aan te zetten bij de startup, hoe doe ik dat?
Kan ik veilig bij de System configuration utility (windows xp) "Acer Empowering Technology" afvinken?
Of moet het op een andere manier?

Is er geen mogelijkheid rechts te klikken op die widget?

Da's niet handig van ze :) Als je in msconfig de optie uitvinkt en het doet niet wat je wilt, kun je het daarna volgens mij weer aanvinken.

Je kunt dit proberen

Ik heb een acer notebook, prima ding.
Maar hij is wat langzaam bij het opstarten, dat komt oa door de Acer Empowering Technology Widget, een handig gevalletje maar ik kan al die mogelijkheden ook via het keuzemenu opstarten, daar heb ik een widget dinges niet voor nodig.
Ik wil mijn computer dus vertellen dit programma niet aan te zetten bij de startup, hoe doe ik dat?
Kan ik veilig bij de System configuration utility (windows xp) "Acer Empowering Technology" afvinken?
Of moet het op een andere manier?

Ga eerst naar Start - Uitvoeren - typ MSCONFIG - ga dan naar Opstarten en haal het vinkje weg bij Acer Empowering Technology.
Ik heb het ook net geprobeerd en ga de pc zo ff opnieuw opstarten om te kijken of het gelukt is.
Ik hoop 't want het is f***ng lastig!

Succes,
Edith:thumb:

Hee..

Als het nog niet gelukt is, zijn er nog andere mogelijkheden om het uit te schakelen...

1. Je gaat naar www.ccleaner.com, download CCleaner en kan je via het menu opstarten de waarde verwijderen.

2. Bij de instellingen voor de widget staat er ergens heel diep verscholen: Acer Empowering niet aanzetten bij opstarten. Vinkje ervoor weg en het is geklaard!

Groetjes, Nxrs!

Beste "nxrs",

Aangezien dit een thread is uit 2007 heeft het weinig zin hier nog op te reageren.
Daarnaast staat in de voorwaarden
Kicks van oude topics (antwoord geven op oude vragen) worden niet op prijs gesteld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan