Acer Empowering Technology

Status
Niet open voor verdere reacties.

grace101

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Berichten
831
Omdat ik in mijn onwetendheid teveel gerommeld heb op mijn Acer laptop, wou mijn schoonzoon alles "leegmaken" en opnieuw installeren. Dat ging mooi niet door! In de fabriek is Empowering Technology erop gezet met een wachtwoord. Dat wachtwoord heb ik natuurlijk niet. Nu moet ik de laptop op laten halen door UPS en wordt het wachtwoord er door Acer uitgehaald (?) Omdat ik nog net binnen de garantie periode van 1 jar zit is het gratis, anders moet je het nog betalen ook! Ik vind dit belachelijk! Ik raad iedereen aan om binnen de garantietermijn het wachtwoord eruit te laten halen, groeten Grace.:evil:
Ps: Dit is niet van toepassing als je de cd hebt.
 
Of gewoon windows Xp erop zetten dan heb je die acer ellende ook niet. Ik heb vista met die zooi van acer nog wel ergens staan. Maar volgens mij zit daar geen password op. weet je zeker dat je het niets zelf erop gezet hebt?
 
Dat wachtwoord heb je er zelf opgezet tijdens de eerste installatie. Eigen schuld dus,:rolleyes:
 
Acer

Ik heb helemaal nooit wat geinstalleerd! Ik heb hem zo uit de winkel gekregen. Waarom zou Acer hem anders terug willen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan