Acer Extensa 5220 resetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Edjee

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2009
Berichten
24
Hallo,

Ik wil graag al m'n bestanden, programma's enzo van mijn computer af. Alleen wil ik mijn windows 7 houden.

hoe kan dat?

Ik heb geen cd'tje van windows 7.

Hoop dat u me kan helpen!

Groeten,

Edwin
 
Start je computer op en druk na het acer logo ALT+F10 in tegelijk. Als je niets hebt veranderd start dit het Acer erecovery programma.

Greetzz,
Timo
 
Start je computer op en druk na het acer logo ALT+F10 in tegelijk. Als je niets hebt veranderd start dit het Acer erecovery programma.

Greetzz,
Timo

Hallo,

Ik heb het geprobeerd maar er kwam niks. helemaal niks.
Hij komt gewoon bij het inlog scherm.

Toch bedankt voor uw reactie maar kunt u me misschien verder helpen?

Met vriendelijke groet,

Edwin
 
Heb je toevallig een eigen versie van Windows geinstalleerd? Als dat niet het geval is kun je eens proberen om in je startmenu bij alle programma's naar Acer Empowering technology, ofziets te zoeken en dan daar de eRecovery tool te starten.

Greetzz,
Timo
 
Heb je toevallig een eigen versie van Windows geinstalleerd? Als dat niet het geval is kun je eens proberen om in je startmenu bij alle programma's naar Acer Empowering technology, ofziets te zoeken en dan daar de eRecovery tool te starten.

Greetzz,
Timo

Er is windows 7 geïnstalleerd bij een ICT bedrijf ofzo in Amsterdam. Zelf heb ik niets gedaan ofzo.

Ik kijk nu ook in het start menu bij alle programma's maar ik zie niks staan.
Ook niet bij zoeken en uitvoeren enzo.

Groet,

Edwin
 
Als ik het goed begrijp zat er dus geen windows 7 op vanaf de installatie. Dat betekend dus dat er dan geen recovery(herstel) partitie is aangemaakt en dat U dus de computer opnieuw moet laten installaren, of als U het zelf kunt zelf doen.

Greetzz,
Timo
 
Als ik het goed begrijp zat er dus geen windows 7 op vanaf de installatie. Dat betekend dus dat er dan geen recovery(herstel) partitie is aangemaakt en dat U dus de computer opnieuw moet laten installaren, of als U het zelf kunt zelf doen.

Greetzz,
Timo

Hoe zou ik de computer opnieuw kunnen installeren?

Met vriendelijke groet,

Edwin
 
Ik zie bovenstaan dat U geen CD hebt. Heeft U wel een legale Product Key gekregen. Anders moet U eens bij het bedrijf navragen. Als het goed is heeft U voor de installatie betaald en daarmee dus ook een Windows 7 licentie gekocht.

Greetzz,
Timo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan