Acer extensa 5220i

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daanie73

Gebruiker
Lid geworden
28 jul 2010
Wie kan mijn helpen ?????? Ik heb een acer extensa 5220 en doet heel raar. Ik wil hem graag terug zetten naar de fabrieks instelling maar ik heb van alles geprobeert om dat voor elkaar te krijgen maar niks lukt.Ik heb ook geen cd/dvd met vista erop dat ik hem opnieuwe instaleer. Wie kan mijn aub helpen of vertellen hoe ik hem in de fabriek instelling krijg of weet waar ik een goede vista versie ofzo kan downloaden?

HELP ME.
Me email is gabymuller@live.com

Groetjes Daanie

zover ik weet is acer de enige die terug kan naar de fabrieks instellingen
dus het zou moeten werken heb jij een balc van acer emporly technologie of hoe je het schrijft?
daarin staat 1 ding om hem terug te zetten

helemaal geen cd's nodig behalve van wat er terug op moet, of eventueel een back up maken van de program
ik zet net mijn laptop aan om even te kijken hoe dat ene icoon heet

acer

ik kan nergens dat ding vinden weet welke je bedoeld het is ook niet mijn laptop maar die van mijn dochter van 16 die graag alles erop zet en dingen eraf gooit die erop moeten blijven. ik denk dat ze dat ding ook verwijderd heeft.

groetjes daanie

tijdens het opstarten ALT+F10 indrukken..
Dan start de recovery console. Hierin kan je kiezen of je fabrieksintellingen of een eigen backup wilt.

Maar wat doet er " heel raar"
Als je dat kan fixen zonder al je gegevens kwijt te raken zou toch beter zijn? :p

Hij is heel langzaam en slaat steeds vast. Ik heb al heel vaak alt+f10 gedaan maar krijg dan niet recover inbeeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan