Acer Extensa geeft een ruis geluid bij mijn speakers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hyan

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 apr 2008
Berichten
2
Nou ik hoop dat iemand me kan helpen.

Sinds gisteren toen ik aan het werk was met mijn laptop gaf hij opeens na een uurtje opeens een tikkend geluid wat bij mijn speakers vandaan kwam.
Ik zet de volume uit maar bleef doorgaan.
Toen heb ik mijn laptop uitgezet een weer aangezet en toen begon hij te ruizen.
En als ik een muziek of iets dergelijks met geuid opende begon het meteen een soort van stotteren van het geluid.


Wie kan mij helpen......ben ik nu mijn laptop kwijt of valt het nog te repeareren.
Ik liet er trouwens wel een keer water opvallen..maar heel weinig en het viel op de touchpad.


Ik hoop dat het te valt te oplossen.Aangezien ik er geen garantie meer op heb.
 
Een tikkend geluid dat blijft doorgaan?

Ben je zeker dat er geen gsm of ander draadloos radioapparaat in de buurt is?
 
Jewel er is geen gsm in de buurt...en ik weet wat voor geluid hij dan zou moeten maken als er een gsm in de buurt zou moeten liggen !!


Ow en eerst was het geluid links, en nu rechts.
 
Laatst bewerkt:
Zelfde probleem, oplossing gevonden?

Nou ik hoop dat iemand me kan helpen.

Sinds gisteren toen ik aan het werk was met mijn laptop gaf hij opeens na een uurtje opeens een tikkend geluid wat bij mijn speakers vandaan kwam.
Ik zet de volume uit maar bleef doorgaan.
Toen heb ik mijn laptop uitgezet een weer aangezet en toen begon hij te ruizen.
En als ik een muziek of iets dergelijks met geuid opende begon het meteen een soort van stotteren van het geluid.


Wie kan mij helpen......ben ik nu mijn laptop kwijt of valt het nog te repeareren.
Ik liet er trouwens wel een keer water opvallen..maar heel weinig en het viel op de touchpad.


Ik hoop dat het te valt te oplossen.Aangezien ik er geen garantie meer op heb.

Beste, heb net zelfde voor sinds ik deze namiddag laptop uitzette in hybernate. 'k Weet niet wat mij nu overkomt en geluid schokt inderdaad bij afspelen. En heeltijd dat tikkend geluid vanaf dat ge opstart :s. Hebde oplossing gevonden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan