acer extensa uitgevallen tijden installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

LadyDolphin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
18 sep 2009
Hoi,

Mijn dochter heeft pasgeleden een Acer extensa 5235 gekocht. Die is half voor geinstalleerd. Zodra je hem aanzet moet je verder gaan met installeren. Dat ging ze dus doen, en terwijl hij dat aan het doen was, viel hij uit.
Nu doet ie dus niets meer en krijgt ze telkens een foutmelding.
Nu heb ik een Vista dvd liggen, dus wilde ik dat opnieuw gaan installeren. Dat doet ie niet, want hij heeft geen drivers voor de cd rom :(.

HOE KRIJG IK DAT DING WEER AAN DE PRAAT?????????????????????????

uitgevallen laptop extensa

hoi dolphin de oplossing voor dit probleem

is heel simpel je start opnieuw op en je typt alt f10 in en dan word je laptop gereset

hoor het wel van je of het gelukt is stuur me maar een bericht naar gizmo79@zeelandnet.nl:thumb::thumb::thumb:

post de oplossing even hier er zijn misschien ook andere mensen met het probleem.

Geweldig, bedankt!
Die suk*kels bij Acer die gaan mij de recovery cd's opsturen. Krijg ik eerst formulieren, die moet ik invullen en terugsturen, dan worden die schijfjes mij opgestuurd... Ben ik tenminste 2 weken verder. Nu met Kerst en Oud-en-Nieuw komt daar zeker nog een dikke week bij.
En die telefoonmutsen bij Acer weten mij niet even "ALT - F10" te melden?!?!?!?!?!
Kijk, dat ík dat nu niet weet... :o

Voortaan maar EERST op Helpmij.nl kijken voordat ik Acer bel (scheelt me ook nog eens 10ct p/m!!! :shocked:)

Nogmaals BEDANKT VOOR DE ALT-F10 oplossing!!!! :love:

,ilii

Zelfde probleem

Hoi

Ik heb net een nieuwe laptop binnen gehad, zet hem dus aan en de computer ging Windows installeren en heb precies hetzelfde probleem, de pc blijft nu vastaan op window installeren.

Dit is de melding die ik steeds krijg:

``Uw computer is onverwachts opnieuw opgestart of er is een onverwachte fout opgetreden.
De installatie van Windows kan nietdoorgaan.
Klik op OK om de computer opnieuw op te starten start vervolgens de window-installatie opnieuw.``

Als ik dus op OK druk, komt de pc steeds weer terug op deze pagina.

Alt F10 ook al geprobeerd , maar geen succes.

John

Groet John

Het is niet de bedoeling om een vraag te stellen in iemand anders zijn topic. Daarnaast is het topic al een poosje oud.
Uiteraard kun je een nieuwe vraag stellen, hier gaat een slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan