Acer laptop start constant opnieuw op en geen beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelle1988

Gebruiker
Lid geworden
28 jun 2008
Ik heb een Acer Aspire (5538G) en sinds vanmorgen doet mijn laptop erg raar.

Als ik mijn laptop opstart dan krijg ik geen beeld en hij start constant opnieuw op. Wanneer ik op F8 klik om naar veilige modus te gaan dan begint de laptop flink te piepen.

Weet iemand wat er aan de hand is? Gisteravond merkte ik nog niks....
Ik heb er al een andere adapter op gezet maar ik merk geen verschil dus daar ligt het niet aan.

AMD Athlon 64 X2 processor L310 (1.20 GHz)
ATI Mobility Radeon HD 4330 (Up to 2304 MB Hypermemory)
Windows 7

De laptop is rond de 5 á 7 jaar.

Het zou kunnen dat het door oververhitting is gekomen maar ik heb er altijd een cooler onder en gisteravond was de laptop totaal niet warm en heb toen niks gemerkt.

Kun je van een schijf booten? Moet natuurlijk wel bootable zijn.
Lukt dat wel, dan is de kans dat je laptop problemen heeft al een stuk kleiner.
Dan zou je het in de hdd kunnen zoeken.
Die zou je er ook even uit kunnen halen om met die boot schijf te booten.
Een bootschijf vind je hier bij forum en dan handige software. Daar staat wel genoeg. Bv Hiren's boot cd en ba booten mini xp kiezen.
Ik hoop dat je zo verder komt.

Bedankt voor de tip. Het wordt alleen erg lastig want mijn cd/dvd klepje wilt ook niet open.

Heb je geen breekijzer?

Nee, dit is serieus, maar wel in de vorm van een paperclip.
als je die paperclip recht maakt dan kun je ze in dat gaatje stoppen in de of onder de klep van de cd/dvd speler. Daarmee kun je hem openen als hij echt niet wilt.

Minder ingrijpend is in de verkenner naar de betreffende drive gaan en er met de linker muisknop op klikken en daar staat ergens uitwerpen, nou laat dat nu net zijn wat je wilt.

Bedankt voor alle hulp. Ik heb mijn laptop naar iemand gebracht maar helaas is de laptop echt stuk. Waarschijnlijk is mijn hardeschijf te redden dus ik ben mijn bestanden gelukkig niet kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan