Acer Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jeron

Gebruiker
Lid geworden
27 feb 2008
Hallo, mensen ik heb van iemand een laptop overgenomen een Acer Ferrari 3000 LMi
Maar het probleem is dat hij niet wil starten. als ik de powerknop ingedrukt hou knippert er een groen ledje 2 sec. verder gebeurt er niks en ik kan hem gewoon opladen led indicator licht oranje op. als ie vol is groen misschien een kapotte voeding ?? hdd?

Ik zou heel blij zijn als iemand hier een oplossing voor wist:)

Mvg Jeroen.:D

Je zegt dat je wel kan opladen, dan is de voeding niet kapot lijkt me.

Haal de accu er eens uit en dan alleen met de adapter er in proberen te booten.
Wat gebeurd er dan ?

Je zegt dat je wel kan opladen, dan is de voeding niet kapot lijkt me.

Haal de accu er eens uit en dan alleen met de adapter er in proberen te booten.
Wat gebeurd er dan ?

Precies hetzelfde je hoort de fan wel fftjes draaien, en het scherm flitst als je hem aan wil zetten .. zelf zat ik te denken aan een BIOS reset .... iemand nog enige idee ? dat zou ik helemaal top vinden

Laatst bewerkt:
BIOS reset zal niet veel uitmaken denk ik, maar je kan het proberen.
Zit meer aan een overleden CPU te denken.

BIOS reset zal niet veel uitmaken denk ik, maar je kan het proberen.
Zit meer aan een overleden CPU te denken.

Oke , maar voor een bios reset moet je toch in je bios komen en daar kan ik nu niet in komen omdat ie niet opstart... of is het mogelijk om dat via een jumpertje te doen ???

Er moet een jumpertje op het mb zitten en als je dit niet kan vinden een batterijtje die losgemaakt kan worden.
Deze batterij zit bij een laptop meestal gesoldeerd.

Je moet wel de laptop open zien te krijgen, dat kan bij sommige modellen een lastige klus zijn.

Er moet een jumpertje op het mb zitten en als je dit niet kan vinden een batterijtje die losgemaakt kan worden.
Deze batterij zit bij een laptop meestal gesoldeerd.

Je moet wel de laptop open zien te krijgen, dat kan bij sommige modellen een lastige klus zijn.

Ik kan hem voor de helft openmaken ik kom niet bij de achterkant van het mobo de schroef daar voor zit onder het scherm en het scherm eraf halen ga ik toch niet doen ik denk dat ik hem het beste ergens langs kan brengen om na te laten kijken idg bedankt voor je hulp.. mog je nog een idee hebben dan hoor ik het wel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan