Acer Laptops

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat dacht je dan van Dell? Zelfs de moederbordnaam krijg je er met tools als PC Wizzard 2008 niet uit.

Hoi Paja,

Ja die dell pc`s zijn ook mooi. En je hebt gelijk dat het niet om het uiterlijk van een pc gaat maar om de prestatie`s van de laptop:) Zo`n ding moet kunnen knallen 4 gigb of meer:cool:

Groet,
Reindert

Hoi Puppie,

Daar had ik al op gekeken, maar op een of andere manier reageerd die zoeker niet bij mij. Hij mag mij zeker niet:) Ik stuur die gasten wel een e-mail :) En anders rij ik gewoon naar die winkel in Raalte, is maar 2 uur tuffen:) Of ik laat hem met de post bezorgen. ( En Pasja reageerd niet meer, zeker boos? om ons acer gepraat? )

Groet,
Reindert

Laatst bewerkt:
je hebt nu 2 mailtjes met een plattegrond in Leiden gekregen.

Nee hoor, ik word niet zo snel meer boos, maar er viel voor mij dacht ik weinig te reageren omdat jullie het over filialen etc. hadden.

Nee hoor, ik word niet zo snel meer boos, maar er viel voor mij dacht ik weinig te reageren omdat jullie het over filialen etc. hadden.

Hoi,

Gelukkig maar:) Wordt wel een lange topic op deze manier:cool:

Groet,
Reindert

Als jullie naar xxodd gaan kijken raad ik je aan om bij notebooktotaal.nl te bestellen. Zijn meestal net een tientje ofzo goedkoper en indien er iets defect is hebben zij geen zorgen service. Dus voor garantie hoef je niets te doen :cool:

Als jullie naar xxodd gaan kijken raad ik je aan om bij notebooktotaal.nl te bestellen. Zijn meestal net een tientje ofzo goedkoper en indien er iets defect is hebben zij geen zorgen service. Dus voor garantie hoef je niets te doen :cool:

Hoi,

Heb op de site van www.notebooktotaal.nl rondgekeken. Het is een pracht laptop die xxodd. En ja, op deze site heb je de keus voor uitbreiding van de garantie middels geen zorgen jaar extra. Maar waar het mij omgaat is, is dat een laptop moet draaien. Voorlopig doe ik het nog maar even met mijn acer want hij doet het nog steeds goed. Zaterdag krijg ik een nieuw geheugen van 2x1 gigb gaat hij ook weer wat beter presteren:) Maar wanneer ik een andere laptop wil gaan kopen, dan komt de xxodd zeker in beeld bij mij:) Maar dan wel een xxodd laptop met minimaal 4 gigb geheugen:)

Groet,
Reindert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan