Acer latop beeld erg vreemd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ayoubb

Gebruiker
Lid geworden
17 dec 2011
Hallo,

Ik heb een acer laptop 5670 maar als ik soms klein beetje beweeg krijg ik blauwe streepen of balkes maar dit is niet altijd zo. Ook als ik soms me laptop aan doe dan gaan alle lampjes aan maar het beeldscherm niet na een paar x aan en uit doet hij het weer, E mijn laptop is altijd met snoer bekabeld omdat de accu kapot is
en nu ben ik in safemode en heb k geen last van balkjes
ik gebruik windows 7 en Adapter is Ati mobility radeon x1600

Laatst bewerkt:
Toen ik m in veilige modus opstarte waren al die strepen weg dus mischien mijn video drive ? en thnx voor snelle reactie

trouwens het zijn horizontale strepen en die strepen kan ik soms ook weghalen door met een progamma erover heen te gaan

Laatst bewerkt:
Hallo,

Ik heb net mijn laptop op een externe monitor aangesloten en ik bewoog maar een klein beetje en de vlekken en streppen kwam ook op de externe voor .. Nu heb ik een andere resolutie gedaan 1024 x 768 en hopen dat ik het niet graag maar als ik mijn laptop in veilige modus opstart heb ik geen last van de streppen en als ik me laptop op start dan krijg ik sinds vandaag dat Ati mobility family is afgesloten en hersteld ???

ow bij veilige modus als k op me laptop sla krijg k wel die strepen

Hallo

acer laptop 5670 ...... laptop op een externe monitor aangesloten en ik bewoog maar een klein beetje en de vlekken en streppen kwam ook op de externe voor ...
ow bij veilige modus als k op me laptop sla krijg k wel die strepen .... dat Ati mobility family is afgesloten en hersteld

Allemaal symptomen dat de g.p.u. is losgekomen van het motherboard.

De meest voorkomende oorzaak is oververhitting van de laptop.

Deze op regelmatige basis eens stofvrij maken had dit kunnen voorkomen.

Slaan op de laptop terwijl deze te heet is , is uiteraard ook heel bevordelijk voor de reeds verzwakte soldeerverbindingen tussen g.p.u. en motherboard.

Een draaiende harddisk is uiteraard ook niet tevreden als deze bruuske klappen krijgt.

Peter

Hallo,

2weken geleden had ik ook een probleem dat mijn laptop opeens uit viel toen heb k m opengemaakt en schoongemaakt en hij viel niet meer uit ..

Dus wat kan ik aan de probleem doen ??

Hallo. Ik denk dat je serieuse problemen hebt met je laptop, die van hieruit niet zijn op te lossen. Waar dat aan ligt, voor mij onbekend. Je hebt dat ding al schoongemaakt, stofvrij, veilige modus gehad, en nog is het probleem daar. vermoedelijk ligt het probleem wat dieper. Laat hem eens doormeten/nakijken in de winkel. Wat @ VDK_P al zei het kan zo maar je moederbord zijn.

het leuke is dat me laptop niet meer doet hij blijft hangen bij windows repair en blijft de problemen op zoeken ???

Nee er staat wel normaal opstarten maar dan gaat tie automatisch naar auto repair.. ik denk dat ik maar schone instalatie ga doen van xp .. windows 7 geeft alleen problemen

Ja oke dat is jou keuze. Maar als je toch windows 7 hebt dan zou ik kiezen voor install Windows 7 opnieuw.

Ik speel cod4 online en emt windows 7 heb ik lagg maariniedergeval thnx vooral je reacties deze mag op slot

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan