Acer M5201 loopt continue vast...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gewoonruud

Gebruiker
Lid geworden
13 apr 2010
Hallo allemaal,

Een paar weken geleden heb ik jullie hulp gekregen bij een probleem met mijn computer.
Het bleek uiteindelijk aan het moederbord te liggen en deze is dan ook vervangen.
Toen ik mijn computer terug heb gekregen moest ik hem uiteraard helemaal opnieuw installeren.
Door de combinatie nieuw moederbord en oude harde schijf kreeg ik mijn windows 7 upgrade van Acer niet geactiveerd.
Uiteindelijk door een post van iemand op dit foum is het me toch gelukt om mijn windows 7 te activeren.
Jammer genoeg had ik toen al mijn computer nog een keer opnieuw ge�nstalleerd.

Ik vertel dit allemaal, omdat het belangrijke voorkennis is voor mijn probleem.

Mijn computer draaide perfect met mijn nieuwe moederbord en een niet geactiveerde windows 7.
Na een tweede herinstallatie en het correct activeren van mijn windows 7 begonnen de problemen.
Mijn computer weigerde safari te openen. Ik dacht dat het aan safari lag, want ik kreeg steeds een foutmelding.
Maar zelfs na een herinstallatie van safari bleef het programa weigeren.
Alle programma's werden steeds trager en uiteindelijk liep mijn computer volledig vast op de kleinste dingen.
Doormiddel van de recovery DVD's van Acer zelf heb ik mijn computer terug gezet naar de fabrieksinstellingen.
Vanaf de Acer Windows 7 upgrade DVD heb ik toen een schone installatie van windows 7 op mijn computer gezet.
De problemen waren echter nog steeds net zo erg als voordat ik de computer had terug gezet naar fabrieksinstellingen.

Ik heb geen idee hoe het komt dat mijn computer vast loopt bij letterlijk alles. Ik kan niet eens fatsoenlijk mijn documenten openen. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen met dit probleem!

alvast bedankt!

Ruud

tevens krijg ik rgelmatig het door iedereen gevreesde "blauwe scherm" met de melding "crash dump"
Ik hoop echt dat iemand enig idee heeft waar dit mee te maken heeft en hoe ik dit mogelijk op kan lossen.
Ik heb geen zin om hem weer naar Acer op te moeten sturen, want dat heb ik inmiddels alweer 2 keer gedaan..
En dan ben ik hem weer 3 weken kwijt.

Alvast bedankT!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan