Acer M7720 te heet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhldhldhl

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2009
Hallo allemaal, ik heb een probleem: ik heb een Acer Aspire M7720 (intel core i7 2.6GHz, 6GB RAM DDR3, ATI Radeon HD6450 (1GB)). Als ik GTA4 ga spelen heb ik het probleem dat hij steeds even lekker loopt en dan even een seconde ofzo lagged. Ik heb even gekeken met het programmaatje speedfan, en "Temp 1", wat dat ook zijn mag, was 92 graden celsius...
Zie hier
Ik ben van plan om er twee fans bij te zetten, een instream en een outstream, maar dan moet ik wel mijn kast openmaken en dan ben ik mijn garantie kwijt... Dus is dat de moeite waard? Er zitten geen fans in behalve een op de CPU, een op de GPU en een op de voeding...
Alvast bedankt...

Download eens PCwizard en kijk dan eens na het gamen naar de temperaturen. Die van Speedfan kan een valse meting zijn.
http://www.cpuid.com/pcwizard.php

PC van binnen redelijk stofvrij, met name de koelblokken en fan's?

weet ik niet, want ik wil hem niet openmaken, tenzij het echt nodig is, omdat dan de garantie vervald... 't was misschien niet zo'n goed idee om een kant en klare te kopen... :(

Wie heeft je verteld dat de garantie vervalt als je de kast open maakt?

Hoe oud is de pc?

De verkoper (van paradigit), er zit ook een op waar op staat "warranty sticker". Ik heb hem in april gekocht van dit jaar, dus hij is gloednieuw...

Dan terug brengen als het systeem echt te heet wordt. Wat geeft PCWizard aan?

PC-wizard geeft hetzelfde, trouwens bij CPU... Ik ga binnenkort even bij paradigit langs om er even over te vragen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan