Acer predator g3610

• Onderwerp starter Onderwerp starter chiz
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Een 64 bits OS ondersteunt volgens mij maximaal 128 gb werkgeheugen, ben je nog lang niet aan toe. En ja dat zou kunnen, maar dan moet je wel Windows van je laptop afhalen, een code kan maar 1 keer gebruikt worden.

Een 64 bits OS ondersteunt volgens mij maximaal 128 gb werkgeheugen, ben je nog lang niet aan toe. En ja dat zou kunnen, maar dan moet je wel Windows van je laptop afhalen, een code kan maar 1 keer gebruikt worden.

ow echt:p geldt dit dan niet voor xp want daar hoefde het naar mijn weten niet bij. Maar anders doe ik het wel met en crack denk ik.

En dat is dan weer niet toegestaan op dit forum, ik help je er in ieder geval niet mee.

ow sorry dat wist ik niet. dan ga ik hier dus ook niet verder mee:p
ik schaf trouwens wel gewoon echte versie aan. dan kom ik ongeveer op 1000 als ik het bij deze kast houd en naar een gtx 570 overstap.

Ik zal morgen even kijken of ik er nog ergens geld vanaf kan schrapen om op de 900 euro te komen.

Meer dan een goedkoper moederbord en een goedkopere behuizing kun je er niet aan doen zonder prestatieverlies te krijgen..

zorgt het goedkoper maken van het moederbord niet voor prestatie verlies dan? Want ik denk als ik goedkoper ga later niet meer upgrade mogelijkheden heb. maar dit weet ik niet zeker hoor.

Upgrademogelijkheid hangt af van de socket, en elk 1155 moederbord heeft dezelfde mogelijkheden, voor zover men nu zeker weet wat Intel van plan is. Het enige wat je met een duurder moederbord hebt is crossfire of sli kunnen draaien, maar ook daar heb je geen moederbord van170 euro voor nodig. 120 euro is al duur genoeg daarvoor. En als je dan ook nog een leuke kast kan vinden die wat goedkoper is dan de HAF922 (die gewoon enorm overpriced is) ben je weer wat goedkoper uit.

hey, ik had gelezen dat er binnenkort een ivybridge uitkomt. Kan ik misschien beter wachten of hoef je als ik dit systeem hierboven bijvoorbeeld gekocht heb, niet heel mijn moederbord te veranderen voor die processor?

Binnenkort is over zes maanden, als je blijft wachten maak je nooit een keuze. Elke maand komt er wel weer wat nieuws uit..

ik lees net op internet dat de volgende moederborden wel die processoren ondersteunen

het gaat dan om deze: P8Z68-Deluxe/GEN3, P8Z68-V Pro/GEN3 en P8Z68-V/GEN3
dus als ik deze dan als moederbord neem dan weet ik zoiezo dat het wel goed zit dan.

Elk huidig socket 1155 moederbord is compatible met Ivy Bridge, dus daar ligt het ook niet aan. Het enige verschil tussen Sandy Bridge en Ivy Bridge is de die-shrink van 32nm naar 22nm, voor de rest niets significants. Elk moederbord dat je kiest met een H67, P67 of Z68 chipset kan een Ivy Bridge aan. Ik snap alleen niet waarom dat een criterium voor je is, met een i5 2500K zit je voorlopig gebakken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan