Acer Travelmate 2480 gaat niet aan in ochtend

Status
Niet open voor verdere reacties.

bramsel

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Berichten
55
heb nu 2 jaar een Acer Travelmate 2480. laatste 2 weken heb ik een probleem, als ik hem wil aan zetten in de ochtend nadat ik hem 's avonds heb uit gezet gaat hij niet meer aan. na een hoop gepriegel met batterij erin, eruit, stekker erin eruit gaat hij vaak ineens weer aan.

symptomen:
-'s avonds laptop uitgezet en AC adapter uit laptop gehaald.
-'s ochtends als ik op aan/uit knop druk gebeurt er helemaal niks. geen lampje niks.

- alleen batterij erin - geen lampjes, computer niet aan
- batterij met AC adapter - geen lampjes, computer niet aan
- alleen AC adapter - geen lampjes, computer niet aan

dan ineens na wat proberen van alle mogelijkheden gaat hij vaak ineens aan.

heeft iemand dit probleem ook ooit gehad met een Acer laptop, en heeft iemand een oplossing? bellen met acer heeft niet geholpen, hun adviseren alles er op nieuw op te zetten om een hardware probleem uit te sluiten, maar daar ben ik nog niet helemaal aan toe.

ik maak nu aan het einde van elke computer sessie een backup voor de zekerheid
 
Laatst bewerkt:
je kan er beter mee terug gaan

ik heb het ook maar dan valt hij steeds uit door dat de ventilator te laat aan springt ik heb een acer aspire 5315

1GB DDR2
HITACHI 80GB
intel media 950 mobile
intel celeron 550 2ghz
WINDOWS VISTA HOME PREMIUM SP1
 
terug gaan is helaas geen optie meer. ik had maar een jaar garantie en die is verlopen. Ik had tijdens de garantie periode ook al een probleem met geluidskaart, maar dat is gelukkig gemaakt.

alleen heb ik nu ineens een computer die niet aan wil. verder als hij aan gaat doet hj het prima, hij laad bij, etc.
 
redelijkerwijs zouden ze je gewoon garantie moeten geven. De fabrikant is verplicht een product te leveren dat een redelijk te verwachten termijn werkt. Bij een laptop is dat minstens een jaar of drie volgens mij. Zoe dit even op, bij de consumentenbond kunnen ze je hier iig wel mee helpen. Volgens mij moet Acer die laptop gewoon gratis voor jouw repareren.

En sowieso een advies, koop de vlgende keer geen Acer, dat scheelt een boel problemen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan