Hallo Allemaal,
ben redelijk technisch en dacht ns leuk een kapotte laptop te kopen...
Het gaat om een Acer Travelmate 800lci.
-De laptop gaat aan.
-Capslock en Scrollock knipperen dan 1x
-vervolgens hoor je de fan draaien
-de lichtjes van de CD-Rom branden ook
-Capslock en Scrollock knipperen dan wéér 1x
-Laptop blijft vervolgens aanstaan, maar doet verders niets
-Geeft geen beeld
-Tijdens het aanstaan kun je wel Capslock en Scrollock aanzetten; het bijbehorende lampje blijft dan branden.
Mijn vriendin heeft precies dezelfde laptop.
Na de tweede keer dat Caps- en scrolllock bij de laptop knipperen, moet
het Acer-scherm (Press F2 voor bios options) verschijnen, maar dat gebeurt bij deze niet.
Iemand enig idee? Ik heb al geprobeert om m zonder accu te laten staan, de bios batterij eruit te halen, en het moederbord enigszins schoon te maken; hielp allemaal niets...
Zou leuk zijn als ie het weer ging doen, maar ik ben een beetje door mn creativiteit heen.
De bios flashen zou ook n idee zijn, maar ik zou niet weten hoe (geen bios/geen beeld...).
Graag wat tips!
Gr
Bart
ben redelijk technisch en dacht ns leuk een kapotte laptop te kopen...
Het gaat om een Acer Travelmate 800lci.
-De laptop gaat aan.
-Capslock en Scrollock knipperen dan 1x
-vervolgens hoor je de fan draaien
-de lichtjes van de CD-Rom branden ook
-Capslock en Scrollock knipperen dan wéér 1x
-Laptop blijft vervolgens aanstaan, maar doet verders niets
-Geeft geen beeld
-Tijdens het aanstaan kun je wel Capslock en Scrollock aanzetten; het bijbehorende lampje blijft dan branden.
Mijn vriendin heeft precies dezelfde laptop.
Na de tweede keer dat Caps- en scrolllock bij de laptop knipperen, moet
het Acer-scherm (Press F2 voor bios options) verschijnen, maar dat gebeurt bij deze niet.
Iemand enig idee? Ik heb al geprobeert om m zonder accu te laten staan, de bios batterij eruit te halen, en het moederbord enigszins schoon te maken; hielp allemaal niets...
Zou leuk zijn als ie het weer ging doen, maar ik ben een beetje door mn creativiteit heen.
De bios flashen zou ook n idee zijn, maar ik zou niet weten hoe (geen bios/geen beeld...).
Graag wat tips!
Gr
Bart