Acer x3950 kan mijn modem niet vinden!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Misterbont

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2011
Goedemiddag allemaal,

Ik had een vraagje;Ik heb vandaag een nieuwe computer gekocht het gaat hier om een Acer Aspire X3950 multi media, na windows 7 etc geinstalleerd te hebben probeerde ik om mijn usb modem aan te sluiten op de acer ( het gaat hier om een alcatel speedtouch ) op de handleiding van de acer staat alleen maar hoe ik mijn router moet aansluiten met een 10/100/100 ethernet kabel, gaat dit ook via een usb aansluiting of niet?

Ik heb op dit moment een ethernet kabel tussen mijn oude pc en de nieuwe zitten om op internet te kunnen, maar heb liever een andere manier vanwege de energie dat het vreet!

Als ik de modem via een usb op de acer aansluit dan blijft er een rood lampje knipperen!
op de oude pc die inmiddels jaar of 11 oud is gaan er gelijk 2 groene lampjes branden.

Ik dacht eerst dat het kwam omdat ik de installatie niet goed had uitgevoerd maar ik heb de set up wel degelijk goed uitgevoerd, als ik overigens mijn gebruikers naam intyp en mijn wachtwoord kan ik vervolgens niet op verbinden klikken en blijft het menu gewoon staan zo als het staat.

Is er iemand die mij kan helpen met dit probleem?

Met Vriendelijke Groet

*Ik zag alleen maar draadloos staan hier dus ik weet niet zeker of dit het juiste topic is.

Kun je dan niet het modem via ethernet aansluiten op je pc???

hmmm deze modem zit zeg maar aan een telefoon kabel ofzo iets,beneden staat de splitter( zit de telefoon op aan gesloten etc).. heb zolang de kabel van mn xbox aangesloten zodat ik internet kan delen tussen beide pc's,overigens heeft deze modem maar 1 aansluiting ( en dat is de kabel die van boven naar beneden naar de splitter loopt) en over 2 weken krijg ik draadloos internet.. dus z'n super groot probleem is het niet, het gaat mij puur om het feit dat er nu 2 computers staan te loeien..

en mij lijkt dat op iedere pc een usb modem moet kunnen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan