Achter IP komen??

Status
Niet open voor verdere reacties.

mensus

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Kan ik achter een IP komen van iemand anders die op msn is zonder het te vragen?? Zo ja hoe dan??

Door een bestand te verzenden/ontvangen.
Maar je zult moeten googlen, want een verdere uitleg zul je hier niet krijgen denk ik.
(niet dat dat erg is.. google weet dit wel)

stuur hem/haar een mail
als je er 1 terug krijgt kan je het zien

Geplaatst door Ðossy
In de Bron staat hij soms ook :o

2 mensen die hetzelfde zeggen maar ik denk nie dat iedereen weet waar de bron is (vergeef me als ik het fout heb ik ben ook maar een nederige pikmin) :
Beeld > bron of
View > source

Zo werkt die in opera en als het goed is ook wel in outlook :) hopen dat het nu lukt :)

//edit we mogen toch ***len over warez wat we willen zolang we maar geen links geven? Zo ja dan heb ik het progje voor je :) ehm alleen de naam en het versie nummer dan ;)

Laatst bewerkt:
Stuur anders een link een een bericht naar mij of in een mail :-D

Waarom zou je het IP van iemand van MSN willen weten? :rolleyes:

Enfin, stuur diegene een groot bestand (zodat je de tijd hebt om te kijken wat het IP is)

De IP's waarmee je verbonden bent kun je zien met een programma als active ports (google.com).

Nouja... ik wil graag ip van iemand weten omdat ik vaak mensen niet vertrouw bijv. als ze bij bestanden sturen.

mja ik zal eens kijke bedankt!

Geplaatst door mensus
Nouja... ik wil graag ip van iemand weten omdat ik vaak mensen niet vertrouw bijv. als ze bij bestanden sturen.

mja ik zal eens kijke bedankt!

Bestanden met de extentie .mp3, .jpg enz kan weinig mee mis zijn hoor.. maar .exe bestanden zou ik sowieso van vreemden niet aannemen..

En dan nog, je hebt toch wel een goede up to date virusscanner neem ik aan?

Je kan ook zonder bestand versturen ip zien

ga naar OPDRACHTPROMP
start >> progamma's >> Bureau assesoires

Dan type je : Netstat

en dan zie je alle Ip's en Http's waarmee je op dat moment aan het connecten bent :)
heel makkelijk

en als ze dan Netmessage Niet hebben uit egzet (standaard aan) :P type je : Net send (ip van diegene) (je bericht)

en die persoon krijgt het op zijn scherm zonder dat ie Bv MSN heeft op gestart ;)

GL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan