achter voeding staat 230 (zie foto)

Status
Niet open voor verdere reacties.
75 tot 80 graden is niet te warm voor een videokaart die flink bezig is.
 
als je het toch niet vertrouwt zou ik je adviseren om gewoon 1 of 2 koelers erbij te plaatsen, zoals eerder gezegt verbeterd dat je airflow heel erg.
 
als je het toch niet vertrouwt zou ik je adviseren om gewoon 1 of 2 koelers erbij te plaatsen, zoals eerder gezegt verbeterd dat je airflow heel erg.

Plaats ze dan wel handig, zodat je niet te veel intake of outtake fans krijgt, en zodat er dus niet te veel lucht de kast in- of uitgeblazen wordt.
 
als je het toch niet vertrouwt zou ik je adviseren om gewoon 1 of 2 koelers erbij te plaatsen, zoals eerder gezegt verbeterd dat je airflow heel erg.

als ik een extra mini fans koop waar moet ik ze dan plaatsen en de stroom kabeltje aansluiten
 
als ik een extra mini fans koop waar moet ik ze dan plaatsen en de stroom kabeltje aansluiten

Je sluit je fans aan op het moederbord, ze worden door het moederbord van stroom voorzien, en je plaatst ze in de kast, waar er nog ruimte is. Vaak heb je niet zoveel keuze meer, meer dan 3 of 4 plaatsen voor casefans heb je meestal niet.
 
Je sluit je fans aan op het moederbord, ze worden door het moederbord van stroom voorzien, en je plaatst ze in de kast, waar er nog ruimte is. Vaak heb je niet zoveel keuze meer, meer dan 3 of 4 plaatsen voor casefans heb je meestal niet.

Ik weet niet precies hoe je dat doet, maar ik zal wel google of er tutorials daarover zijn
thanx
 
Ik weet niet precies hoe je dat doet, maar ik zal wel google of er tutorials daarover zijn
thanx

Aansluiten van fans op het moederbord is echt een eitje, ze passen maar op één soort aansluiting op het moederbord en ze passen er maar op één manier goed in. Verder is het bevestigen van casefans ook niet moeilijk, je schroeft de fan met vier schroefjes vast. Maar als extra uitleg is er met Google vast genoeg te vinden inderdaad.
 
Aansluiten van fans op het moederbord is echt een eitje, ze passen maar op één soort aansluiting op het moederbord en ze passen er maar op één manier goed in. Verder is het bevestigen van casefans ook niet moeilijk, je schroeft de fan met vier schroefjes vast. Maar als extra uitleg is er met Google vast genoeg te vinden inderdaad.
Wist je welke pc hij heeft?

http://www.hardware.info/nl-BE/productdb/bGNkbZiZmJjK/viewphoto/1
Ik zou namelijk niet weten waar je hier een extra fan in kan zetten.
En als ik het al niet snap, hoe moet Ero dat daar dan achter komen?
Misschien is het wel mogelijk hoor en zie jij gelijk een plaats.

Het enige wat ik zie is dat er ruimte is boven de videokaart. Maar dat heeft dan weer geen effect op de videokaart. Tis een lastige kast....
 
Dell-kasten zijn lastig, en over het algemeen niet al te praktisch om mee te werken, klopt. Boven de videokaart lijkt mogelijk, andere plekken gaan inderdaad lastig worden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan