achtergrond afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marie1

Gebruiker
Lid geworden
23 feb 2002
next question.

ik wil een achtergrondkleur achter mijn text afdrukken.
dit omdat de text op textieltransfer wil drukken en de anders een deel van de text verdwijnt omdat de stof waar ie opgestreken moet worden dezelfde kleur heeft.

nu heb ik een achtergrond geplaats in word via opmaak - thema

en bij extra - opties - afdrukken op achtergrond een vinkje gezet

toch krijg ik geen achtergrond als ik afdruk

wat doe ik verkeerd?

nb ik heb het ook geprobeerd met opmaak - achtergrond en dan een kleurtje maar dat werkt ook niet.

Als je met een tekstvak in Word de omlijning eerst even uitzetten. En vervolgens deze achter de tekst te plaatsen. Komt deze ervoor dan kan je de volgorde wijzigen door er met de rechtermuisknop op te klikken en naar de achtergond te verwijzen. Misschien kan je zo een achtergrondkleur meepinten

eeeh ik geloof niet dat ik je snap
welke omlijning?
en waar zet je die uit?

de omlijning van je tekstvak, anders komt er zo'n zwart lijntje om je tekstvak heen. Je moet in de tekenenbalk de tekstvak lijn instellen op geen dacht ik.

De lijnkleur in de balk van Tekenen waar je ook Waar je ook WordArt kan invoegen. Heeb je deze balk niet klik dan op de rechtermuisknop op de balk boven bijvoorbeeld van het printen/ letttertype, Hier zie je tekenen staan.

Laatst bewerkt:
ja maar ik heb geen zwart lijntje om mijn textvak

ik ben nu aan het googelen met de optie markeren kijken of dat lukt

ik zeg net dat je die weg kan halen door op de lijnkleur in te stellen op geen zodat je geen lijn meer hebt.

:shocked: scheeeeeeeet als ik geen lijntje heb dan valt er toch nix weg te halen

Sorry ik las erover heen, maar deze kun je toch opvullen met een kleur en achter je tekst plaatsen?

grijns volgens mij praten we langs elkaar heen
als ik geen lijntje heb, hoe kan ik dat dan opvullen?

mijn optie met accentueren werkt wel
alleen loopt mijn printer er op vast en vreet het inkt want het accentueren is van een heel hoge densiteit en niet te verstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan