achtergrond figuur spreiden

Status
Niet open voor verdere reacties.

denickmans

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2002
hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn achtergrond figuur over heel het frame gespreid wordt?

Rechtermuisknop ergens op je bureaublad-->properties-->onder het kopje "Picture Display" voor Stretch kiezen.

Het kan wel zijn dat het plaatje dan uit z'n verband wordt getrokken. Dat hangt af van de grootte, als het 800 x 600 of 1024 x 768 dan gaat het wel goed. Maar als de grootte bijvoorbeeld 524 x 240 is dan wordt het plaatje onzuiver en zal het uit z'n verband worden getrokken.

ik bedoel de achtergrond figuur op men site...anders was dit in de verkeerde sectie geplaatst he! :-)

Is niet te doen, naar mijn weten. Het enige wat mogelijk is, is om het frame een groote van bijv. 1024 x 768 te maken en de achtergrond ook zo groot. maar dan krijgen mensen met 1280 of 800 problemen. Een achtergrond valt of deels buiten de randen of hethaalt zichzelf.
Greetz,

Je kan een paar dingen doen:

1. je website op 800x600 ontwerpen en in frames zetten
2. Je achergrondplaatje in het midden positioneren en de randen laten overlopen in de kleur van de achtergrond.
3. Met js de resolutie uitlezen en aan de hand van het resultaat een groot of klein plaatje in het scherm zetten..

t.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan