Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan nog is het maar de vraag of die achtergrond ook bij de ontvangers (goed) overkomt. Hangt namelijk af van het mailprogramma dat de ontvanger gebruikt en van de instellingen daarvan.Geplaatst door Sparkel
Dit kan wel als je nog over de optie kunt beschikklen je hotmailaccount in Outlook te plaatsen.
Geplaatst door buffy
En dan nog is het maar de vraag of die achtergrond ook bij de ontvangers (goed) overkomt. Hangt namelijk af van het mailprogramma dat de ontvanger gebruikt en van de instellingen daarvan.
Wat dit met 'inloggen op het web' te maken heeft, is mij niet duidelijk. Iemand kan mij met Outlook een mailtje sturen met een achtergrondafbeelding, die er bij hem op de pc prima uitziet. Maar als ik in mijn mailprogramma heb ingesteld dat ik mijn mail in plain text wil ontvangen (hetgeen vanwege laadtijden en om spam tegen te gaan zeer verstandig is), dan had de verzender zich de moeite dus kunnen besparen: die afbeelding krijg ik niet te zien. Heeft niets met 'inloggen op het web' te maken.Geplaatst door Sparkel
Klopt, als de ontvanger ervoor op het web moet inloggen ziet die het ook niet. Maar dat was de vraag van de topicstarter ook niet![]()
Geplaatst door buffy
Wat dit met 'inloggen op het web' te maken heeft, is mij niet duidelijk.
Misschien was dit de vraag niet, maar het kan nooit kwaad om even uit te leggen dat mailtjes niet altijd (sterker nog: meestal niet) zo aankomen als je wilt, als je met achtergronden e.d. gaat werken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.