achtergrond kleuren verdwenen bij rijen en kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Doewie

Gebruiker
Lid geworden
24 apr 2009
Sinds kort zijn op mijn computer de achtergrondkleuren verdwenen die je ziet bij rijen en kolommen. Bijvoorbeeld als ik naar het overzicht van mijn statistieken kijk, of ook in Windows Live Mail. Meestal zijn de rijen om en om voorzien van een lichte achtergrondkleur, zodat de rijen makkelijker van elkaar te onderscheiden zijn. Maar sinds een week of twee zijn die verdwenen. Geen idee waarom.
In Windows Live Mail staat er altijd een kleurtje onder het onderwerp van het mailbericht dat ik in het venster daaronder aan het lezen ben, maar ook die is verdwenen.

Ik heb al geprobeerd terug te gaan naar een herstelpunt in de computer, maar hij geeft telkens aan dat hij dit niet heeft kunnen uitvoeren.

Kan iemand mij helpen????

Alvast bedankt!

Sinds kort zijn op mijn computer de achtergrondkleuren verdwenen die je ziet bij rijen en kolommen. Bijvoorbeeld als ik naar het overzicht van mijn statistieken kijk, of ook in Windows Live Mail. Meestal zijn de rijen om en om voorzien van een lichte achtergrondkleur, zodat de rijen makkelijker van elkaar te onderscheiden zijn. Maar sinds een week of twee zijn die verdwenen. Geen idee waarom.
In Windows Live Mail staat er altijd een kleurtje onder het onderwerp van het mailbericht dat ik in het venster daaronder aan het lezen ben, maar ook die is verdwenen.

Ik heb al geprobeerd terug te gaan naar een herstelpunt in de computer, maar hij geeft telkens aan dat hij dit niet heeft kunnen uitvoeren.

Kan iemand mij helpen????

Alvast bedankt!

Start > configuratiescherm > beelscherm > tabblad instellingen > kleuren > instellen op 16 > toepassen > reboot > instellen op waar het op stond 16/24/32 miljoen > toepassen > reboot

Byee VRC

Bedankt voor je reaktie, maar het heeft helaas nog niet geholpen.
Het lijkt mij dat ik simpelweg ergens een vinkje aan of uit moet zetten, maar ik kan maar niet vinden WAAR ik dat vinkje kan vinden.

Sinds wanneer is dit?
ik bedoel wat heb je als laatst gedaan dat de ac.. kleuren weg zijn??

Tja, als ik dat nog wist... ik pieker me suf!
Ik zag het voor het eerst toen er wijzigingen waren in mijnwebwinkel.nl (daar heb ik een webwinkel). Dus dacht ik dat het daarvan was. Maar toen ik het ook op statcounter.nl en in Live mail zag, begreep ik dat het aan de instellingen van de computer lag.
Het is nu sinds een week of twee, schat ik.

In outlook express heb ik het trouwens ook. Als een bericht geselecteerd is, wordt hij blauw. Maar als ik dan onder in het bericht klik of scroll, dan verdwijnt het blauwe en zie je niet meer welk bricht je aan het lezen bent. Eerder werd het dan een lichtere kleur dan blauw (kan me niet eens herinneren welke kleur dat was).
Erg irritant.
Ik hoop dat iemand het herkent en vooral weet hoe het op te lossen is. Ondertussen zoek ik zelf ook nog verder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan