achtergrond thema aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

litmanen10

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2006
Berichten
284
Zojuist vond ik op de ajaxsite een achtergrond thema. Ik heb alleen geen idee hoe ik deze op mijn pc kan krijgen. op shirt.ajax.nl > downloads is deze te vinden. Kan hem namelijk niet uploaden omdat het rar bestand te groot is. Alvast bedankt
 
je moet ook niet uploaden naar je pc maar downloaden om hem op je pc te krijgen
 
wat ik met het uploaden bedoelde was dat ik hem hier niet kon uploaden. Ik krijg hem wel gedownload. Maar ik wil weten hoe ik dit bestand xx.msstyles dus kan implementeren op mijn achtergrond!
 
doe rechtermuisknop op bureaublad -> Eigenscappen -> ga naar tabblad buraublad -> klik op bladeren -> en selecteer je plaatje die je wil als achtergrond :)
 
Als het gaat om een kant en klaar thema moet je het doen op het tabblad thema (bladeren, etc...)
 
maar wat wordt er bedoeld met achtergrond thema?? is het nou de achtergrond... of aleen de thema??
 
Volgens mij bedoelt hij het thema:p
Maar je hebt gelijk, 'achtergrond thema' is niet meteen duidelijk:cool:
 
jha ik d8t dat het aleen achtergrond was:p
mja zo leer je het wel weer ;)
 
ik denk dat gewoon ux theme patcher moet gebruikt worden om het thema te kunnen gebruiken...

het is volledig veilig hoor om die dll file te patchen :thumb:
 
excuses, bedoelde dus het thema. Maar als ik naar bureaublad > eigenschappen > thema's ga en dan bladeren selecteer kan ik alleen kiezen uit .theme extenties. Terwijl mijn thema een .msstyles extentie heeft. Ik heb de extentie al aangepast gehad maar dan werd hij niet erkend als ik deed bladeren.

Ik heb de patch geprobeerd maar dan krijg ik de foutmelding als in de bijlage staat.
 

Bijlagen

  • patch thema.JPG
    patch thema.JPG
    16,1 KB · Weergaven: 17
heb je Windows XP op je pc staan?? want dit thema is bedoeld voor Windows XP/2003 dus als je vista hebt gaat dat niet werken..
ik heb ook nog wel een mooie thema voor jou..

http://www.google.nl/search?hl=nl&q=zune+thema&meta=

klik dan op de 2e resultaat, kun je gelijk downlaoden en hij gaat vanzel fover naar die thema;)
 
Laatst bewerkt:
die ziet er ook wel goed uit. Maar wat is dan het probleem met die andere?
 
dan moet het wel lukken wat er stond bij voor OS : XP/W2K
dus het moet wel lukken...
is het een .zip bestand?
 
ik ken dat niet duss:eek: k denkt dan dat ik je niet verder kan helpen :eek:
 
Ik denk dat dat bestand een andere extensie heeft omdat het 'verder' gaat dan de standaardinstellingen van windows. Ik vrees dat je dus een extra stukje software nodig hebt om het thema te kunnen gebruiken...
 
gebruik anders de thema die ik je heb gegeven.. is ook een mooi die gebuik ik ook;)..
 
Ik heb de patch geprobeerd maar dan krijg ik de foutmelding als in de bijlage staat.

Weet je, je bent al de 2e met die foutmelding die dat programma ook heeft gebruikt.
ik denk dat het gewoon aan die nieuwste versie ligt want ik gebruikte een oudere en die werkte wel, maar ja :confused:
je kan wel nog deze proberen ...

wat je nog kan doen is gewoon het programma tune up utilities gebruiken :thumb: (ik weet, het is een trial maar je moet het zeker eens proberen...)

ik denk ook dat je na de trial nog altijd je thema gaat behouden hoor...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan