Achtergrond van web op mijn scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

JaapJvanVeen

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2002
Ik heb een plaatje van het internet gecentreerd op mijn openingsscherm.

Ik heb datzelfde plaatje ook met autoupdate (synchronisatie) ingesteld.

Vraag; Hoe krijg ik dat bijgewerkte plaatje automatisch op mijn openingsscherm??

Heb Windows 98 SE en IE 6.1.

Hier wreekt zich mijn afkomst, ik heb tot voor enkele jaren met IBM OS/2 gewerkt en daar spreekt men van "Presentation Manager". Ik ben dus niet zo thuis in de Windows terminologie!

Dit is het scherm dat je krijgt nadat Windows 98SE is opgestart. In dit scherm kun je een achtergrond kiezen en ik heb gekozen voor een verkleind gif-plaatje dat ik heb opgepikt vanaf het internet.

Ik wil dat dit plaatje bijgewerkt wordt zodra er op het internet op die betreffende site een nieuw gif-plaatje beschikbaar komt. Nu kijk ik een paar maal per dag op die site en klik op 'Als achtergrond instellen'. Ik zou graag hebben dat dit automatisch gebeurt zodra bij 'synchronisatie' wordt vastgesteld dat het plaatje veranderd is.

Ik hoop dat dit voldoende informatie oplevert voor beantwoording van mijn vraag.:)

Hoi Jaap,je hebt een gifplaatje als bureaublad gebruikt
en die wil je automatisch bijgewerkt hebben
volgens mij gaat dat alleen als je de desbetreffende site
als bureaublad instelt

Wat je zou kunnen proberen is de site (of het plaatje) aan je favorieten toevoegen en die laten sychroniseren.

attachment.php

Bijlagen

• item.jpg
    item.jpg
    37,2 KB · Weergaven: 59
Ja, zo ver was ik al. En inderdaad als ik IE offline open dan vind ik daar het gewenste plaatje, maar ik moet nog steeds rechts klikken en kiezen voor gebruik als achtergrond om het plaatje op mijn desktop te wijzigen.

Wie levert het verlossende woord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan