Achtergrond youtube-channel

Status
Niet open voor verdere reacties.

MadeByLaura

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Hye!
Ik wil graag een aangepaste achtergrond voor m'n youtubechannel (AllAboutLE)
maar ik heb het al verschillende keren geprobeerd, maar het lukt maar niet..
Kan iemand er alstublieeeeeeeeeft eentje maken voor ons?

wat voor een achtergrond wil je dan? en wat voor een soort filmpjes staan erop?

mvg,
lennard

Laatst bewerkt:
Heb je het überhaupt wel geprobeerd.
bij elk topic vraag je kunnen jullie er niet een voor ons maken.
Dit forum is bedoelt om vragen te beantwoorden en niet om het voor je te doen.
hier geven we voorbeelden.
op deze manier leer je het denk ik nooit.

meestal bied goed zoeken op google al wel een oplossing.

Het is niet dat ik jullie niet wil helpen maar in elk topic van jullie staat het lukt niet kunnen jullie het doen.

sorry hoor, het is niet omdat jij zo goed met een computer en met al die programma's kunt werken dat iedereen dat kan he,
en ik ga niet direct een topic starten zonder dat ik het eerst gegoogled heb...
Ik heb trouwens ook ander dingen te doen (tegenover jou MISSCHIEN), want ik heb heel veel werk voor school

Reageer dan ook niet op mn vraag als je me niet kan helpen

Laatst bewerkt door een moderator:
we willen graag een kleurrijke achtergrond en we maken zo wat allround filmpjes, we vertellen over van alle dingen

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb trouwens ook ander dingen te doen (tegenover jou MISSCHIEN), want ik heb heel veel werk voor school

Reageer dan ook niet op mn vraag als je me niet kan helpen

Volgens mij hebben de meeste mensen wel meer dingen te doen.
ik zelf heb een eigen bedrijf.
en het helpen op helpmij.nl is niet betaald dus we doen het allemaal vrijwillig. en zeker met plezier.
maar het is leuker als de mensen daarna het zelf ook kunnen.

en dat ik je niet wil helpen is dom gezegd. ik heb al op meerder topics van je gereageerd.

Volgens mij hebben de meeste mensen wel meer dingen te doen.
ik zelf heb een eigen bedrijf.
en het helpen op helpmij.nl is niet betaald dus we doen het allemaal vrijwillig. en zeker met plezier.
maar het is leuker als de mensen daarna het zelf ook kunnen.

en dat ik je niet wil helpen is dom gezegd. ik heb al op meerder topics van je gereageerd.
ok ik heb ook gezegd dat je misschien niets anders te doen hebt, maar sorry hoor, ik sta nog altijd even ver met al mn vragen als voor dat ik alle topics hier zette, en dat logo heb ik met paint gedaan, want al die programmas die iedereen voorsteld zijn betalend of in het engels

jah dat werd ook gezegd daT DAT BETAALDE PROGAMMAS WAREN ;) CSSHUNTER STELDE EEN GOEDE VOOR.
dat logo is ook heel goed gelukt tog ;)

Hye! ik heb ondertussen een site gevonden waar je youtube-achtergronden kan vinden,
www.mytubedesign.com

PS RonnieV1987, sorry voor men ongepast bedrag, kwas een beetje gefrustreerd.. excuses aanvaard?

PS RonnieV1987, sorry voor men ongepast bedrag, kwas een beetje gefrustreerd.. excuses aanvaard?

Ja Zeker Laura;)

Het is egt niet dat we niet willen helpen ik help je egt met plezier hoor;) anders was ik hier nooit lid geworden ;)

maar als je wat filmpjes af hebt laat het ff weten hea;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan