• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

alihimpie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 feb 2009
Berichten
2
Ik heb een scan gemaakt van een formulier, die ik graag als achtergrond in excel wil hebben, maar als ik hem invoeg wordt hij veel te groot, maar krijg hem niet op a 4 formaat.
De bedoeling is dat als ik het bestand open het formulier op mijn scherm zie, en waar ik dan de gegevens in excel invoer en uit print dat die precies op dezelfde hoogtes staan.
Gaat om excel 2007, wie kan mij hier mee helpen?
 
Beste,

Van Excel 2007 weet ik het niet uit mijn hoofd, maar de grafische laag van Excel komt voor de cellen. Dus niet als achtergrond.

Richard
 
In 2007 kan je een plaatje als achtergrond invoegen via:
Pagina indeling- Instelling- Achtergrond.
Het bestand dat op deze wijze wordt ingevoegd is binnen excel niet schaalbaar (en het komt in tiles).
Oplossing is m.i.om het plaatje in een bewerkingsprog voor afbeelding op het juiste formaat te brengen en vervolgens in te voegen via 'Achtergrond'.
 
In 2007 kan je een plaatje als achtergrond invoegen via:
Pagina indeling- Instelling- Achtergrond.
Het bestand dat op deze wijze wordt ingevoegd is binnen excel niet schaalbaar (en het komt in tiles).
Oplossing is m.i.om het plaatje in een bewerkingsprog voor afbeelding op het juiste formaat te brengen en vervolgens in te voegen via 'Achtergrond'.


Met welk bewerkingsprogramma?:rolleyes:
 
Met ieder programma voor beeldbewerking zou je het formaat van een plaatje moeten kunnen wijzigen. Bijv. ms picture manager.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan