achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

dingske159

Gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2009
ik heb zelf een layout gemaakt met photoshop maar ik zou nu graag hebben dat deze bij iedereen gevuld is over heel het scherm is dit mogelijk?

Dus : ik heb een achtergrond, en die wil ik over het volledige scherm

grtzz dingske :):d

ik heb zelf een layout gemaakt met photoshop maar ik zou nu graag hebben dat deze bij iedereen gevuld is over heel het scherm is dit mogelijk?

Dus : ik heb een achtergrond, en die wil ik over het volledige scherm

grtzz dingske :):d

Wat is de grootte van de afbeelding? Je kan simpelweg bij beeldscherm eigenschappen, bureaublad, de achtergrond afbeelding spreiden, centreren enz. Als je m spreid, dan zal heel de achtergrond gevult zijn. Maar dan is het we aan te raken om de grootte vanbde afbeelding te beperken, als je namelijk in ps een groot plaatje heb gemaakt dan kan het zijn dag bijvoorbeel maar een kwart word afgebeeld op deze manier. Elk beeldscherm is tevens andere, en bij breedbeeld schermen word een afbeelding meer uitgerekt natuurlijk.

Wacht ff volgens mij zie ik iets over het hoofd, wil je me op de achtergrond van buroblad?of op een webpagina? Oeps;p. In het laatste geval zou je de pagina breedte evengroot moeten maken als de breedte van het plaatje

Het staat in de Dreamweaver sectie, dus lijkt mij het om een webpagina te gaan.

het gaat dus wel degelijk om een weppagina :p:d

hoe doe je dat dan uw paginabreedte veranderen?:p:d

Je kunt hem in de style op center zetten, dan zet hij hem bij iedereen in het midden!

achtergrondx.jpg

het gaat namelijk over dit dus die style zal denkek niet helpen want al de rest is eigenlijk wit

wat ik eigenlijk gwn wil is die layout uitrekken :p:d

alles wat uit moet trekken moeten foto's zijn van 1px breed/hoog hangt er van af wat je uit wil trekken zodat het automatich mee gaan met het scherm van de bezoeker.:D
dat betekend overnieuw:(
:
de tekst vakken met schaduw er uit knippen en in div's zetten
de eerste van onder getelde header een stroopje uit knippen van de hoogte er van en 1px breed en in div zetten
ook bij header2 erboven maar dan knip je het plaatje ook nog appart uit en zet die in een andere div dan de header2
en voor header3 de bovenste dus een plaatje maken mateen na het lijnstje naar beneden is en het stuk daar na stroopje met hoogte en 1px breede dit zet e weer in 2div's

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan