Achtergrond

Status
Niet open voor verdere reacties.

GambiaUser

Gebruiker
Lid geworden
18 jul 2009
Ik wil een kleur als achtergrond. Maar ik weet niet welke kleur ik ga kiezen. Het was altijd blauw. Maar als jullie een tip geven. Dan gaan de kleuren van de sub-pagina's er ook door. (Die in de inline - Frames belanden.).

Dus welke kleur kies jij.
Ik stuur je wel een voorbeeld op. Als je er uit bent :o

Een kleur geef ik je niet wel een tip, gebruik een kleur waarmee letters en alinea's ed nog goed te zien en lezen zijn, er is niks zo vervelend als dat mensen tegen het scherm aan moeten hangen op je site te kunnen lezen.

Het makkelijkste is natuurlijk witte achtergrond, zwarte letter. Hoog contrast en altijd goed leesbaar. Daarnaast doen plaatsjes het er ook goed op. Je kan het echter ook andersom doen. Dus zwarte achtergrond en witte letters. Dit vereist echter wel een hoop perfectie en tijd als je dit goed wil doen. Donkerblauw en wit is ook prima. Wat je het beste kunt doen is even in paint, de verschillende kleuren naast elkaar zetten om te kijken of het A goed leesbaar is en B er mooi uitziet.

Kijk eens op www.colorcombos.com . Daar staan heel veel kant-en-klaar kleurencombinaties, voor als je niet goed weet welke kleuren je bij elkaar kunt gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan