achtergrondafbeelding etiketten afdrukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mymix

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 jul 2006
Berichten
2
Hallo,

Ik ben nu een week bezig om de etiketten voor de enveloppen voor m'n geboortekaartjes af te drukken zoals ik ze op m'n scherm zie en ik kom er niet meer uit:confused:

Via opmaak-achtergrond heb ik de juiste afbeelding geselecteerd. Het patroon word per pagina zo'n 24x herhaald en het ziet er perfect uit, precies zo ik het hebben wil.
Als ik ga printen wordt het patroon per etiket (24 etiketten per A4) zo'n 40x herhaald en hoe en waar ik ook zoek, in Word, in de printerinstellingen, ik kan niet vinden waar het aan ligt en waarom er niet gewoon geprint wordt wat ik zie.

Het idee was dan ook om dan eerst de achtergrond af te drukken, nieuw document aangemaakt zonder etiketten (tabel) en zonder tekst en deze er later overheen te zetten. Ook in een nieuw document wordt de achtergrondafbeelding veel te vaak herhaald, terwijl dat niet is wat ik op het scherm zie. Ik heb het idee dat het iets heel simpels is, maar ik kom er niet meer uit. Aangezien de baby elk moment geboren kan worden, begint er lichte paniek op te komen, want als ik iets ion m'n hoofd heb, wil ik het zo graag, het staat zo leuk :D

Heeft iemand enig idee wat ik kan proberen? Ow ja, ik werk in office 2003 en print met een Canon i850.
Alvast onwijs bedankt (ook namens de baby :p )
 
misschien dat je het bestandje hier kunt plaatsen zodat er naar gekeken kan worden waar het eventueel in de opmaak fout gaat.
 
http://www.mymix.nl/etikettenb.doc

Hier het bestandje en zoals het eruit ziet, zo wil ik het ook graag geprint hebben, alleen dat wil dus niet. Het ziet er zo op het scherm uit en uit de printer rolt een velletje met zo'n 576 hele kleine wolkjes...
 
Ik heb even naar dat bestand gekeken, maar kan niet achterhalen hoe dat plaatje achter die etiketten zit. Het kan helpen als je meldt hoe je tot dit resultaat bent gekomen, want misschien is een kleine correctie mogelijk.

Wat werkt is een tabel maken, een illustratie invoegen, deze op maat maken, achter de tekst plaatsen en wassen. Dat is zowel als afdrukvoorbeeld als op de printer zichtbaar.

Groet,
 
heb je die wolken appart .....zoals voorgaande spreker ook al zegt vertel eens hoe het gemaakt is.
Ergens iets ..........maar ik zie nog niet waar......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan