Achtergronden uit Picasa

Status
Niet open voor verdere reacties.

wolbert

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2011
Hallo Allemaal,

Sinds jaar en dag gebruik ik Picasa * Google als fotobewerkingsprogramma. Het leuke is dat je in picasa een foto kan selecteren en die als buraubladachtergrond kan kiezen. Ik denk dat er in de instellingen iets is gewijzigd want bovenstaande werkt niet (goed) meer. Als ik in Picasa een foto selecteer als bureauachtergrond dan blijft de "oude" achergrond bestaan en wordt niet gewijzigd maar ga je dan naar het configuratiescherm en "beeldscherm" dan zie je dat de achtergrond wel gewijzigd is. In de themalijst staat dan de geselecteerde foto als picasa background.... als je dan klikt op aangepast thema en dan op toepassen wordt het bureauachtergrond wel aangepast. Ik kan mij herinneren dat er in de lijst van achtergrondthema's in het configuratiescherm "beeldscherm" ooit picasa heeft gestaan maar hoe kan ik een ander herstellen ???

bij voorbaat dank

Wim

Hallo Wim. Heb je de laatste nieuwe versie van Picasa.
Ik neem aan van wel, maar even kijken of dat wel zo is.
Misschien is dat het wel. Laat even weten. Groet Manamana

http://picasa.google.com/

Hallo Manamana,

Bedankt voor het snelle reageren
Ik heb picasa 3 en ik ben vergeten te zeggen dat mijn systeem draait op windows XP
Ik wil de oplossing niet beinvloeden maar zelf heb ik het idee dat het in de instellingen van het beelscherm zit - (achtergrondthema's)

Ik hoor graag

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan