Achtergrondkleur afdrukken

• Onderwerp starter Onderwerp starter ruut
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

ruut

Verenigingslid
Lid geworden
20 apr 2005
Ik heb een "toegangsbewijs" voor iemand gemaakt. Op dit bestand staat tekst en twee foto's. Ik heb de achtergrond ingekleurd. Dit is wel op het beeldscherm te zien maar bij het afdrukken zelf (en ook bij afdrukvoorbeeld) blijft de achtergrond wit. Ik zou het heel leuk vinden om de achtergrond wel te kunnen afdrukken. Wie kan mij helpen aan de oplossing?

Sorry onbekend!
Word 98 tot 2000, Word 2003, Word 2007 en gaat door tot 2013 als ik me niet vergis.
Maar Word heeft al heel lang en misschien is de laatste versies nog steeds (mijn kennis gaat niet verder dan 2007) de optie om achtergrond kleur niet/wel af te drukken. Hoe heb je dat ingesteld.
Microsoft meldt:
In Microsoft Word wordt een documentachtergrond die u kunt maken met de opdracht Achtergrond in het menu Opmaak niet afgedrukt. Als u documentachtergronden wilt afdrukken, kunt u deze instelling wijzigen. Daartoe klikt u in het menu Extra op Opties. Schakel op het tabblad Afdrukken het selectievakje Achtergrondkleuren en -afbeeldingen in.

Het gaat om Word 2007 van Office 2007 voor Thuisgebruik en Studenten. De oplossing die wordt aangedragen kan ik helaas hierin niet vinden.

Ja dat ken ik alles wat ik wist in 2003 moest ik in 2007 gaan zoeken, erg stom van Bill.
Geef even precies aan waar het zit in 2007, dan heeft een ander er ook wat aan.
En zet hem dan meteen op opgelost.

Dan verplaats ik hem vast van "Overige software" naar "Word" ;)

Ik heb het kunnen oplossen door precies te doen wat Eric aangaf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan