Ik ben net begonnen met Golive en ben bezig met het maken van een site. Ik begin het hier een daar een klein beetje te snappen (ben dus nog een echte beginner). Nu is het mij gelukt om een menu te maken, die is blauw, een banner te plaatsen (afbeelding) en nu wil ik verder een grijze achtergrond. Dat is mij m.b.v. 'Help' in golive gelukt bij 1 pagina. Nu wilde ik dit bij alle pagina's doen maar als ik dan hetzelfde doe als wat ik bij die eerste pagina heb gedaan gebeurt er vervolgens niks??? De achtergrond blijft wit..
dit stond er in Help:
Een afbeelding of kleur op de achtergrond van een pagina toepassen.
Klik rechtsboven in het documentvenster op het pictogram Pagina-eigenschappen weergeven .
Klik in Kenmerken Pagina op de tab Pagina.
Voer in het gedeelte Achtergrond een van de volgende handelingen uit:
Selecteer Kleur en dubbelklik op het kleurveld. Selecteer een kleur in de Kleurenkiezer en klik op OK.
Weten jullie hoe het komt dat de achtergrond bij die ene pagina wel gewoon grijs wordt, en bij de andere pagina's niet? (terwijl ik hetzelfde doe)
dit stond er in Help:
Een afbeelding of kleur op de achtergrond van een pagina toepassen.
Klik rechtsboven in het documentvenster op het pictogram Pagina-eigenschappen weergeven .
Klik in Kenmerken Pagina op de tab Pagina.
Voer in het gedeelte Achtergrond een van de volgende handelingen uit:
Selecteer Kleur en dubbelklik op het kleurveld. Selecteer een kleur in de Kleurenkiezer en klik op OK.
Weten jullie hoe het komt dat de achtergrond bij die ene pagina wel gewoon grijs wordt, en bij de andere pagina's niet? (terwijl ik hetzelfde doe)