achtergrondkleur in Word en Internet explorer

• Onderwerp starter Onderwerp starter lhuy
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lhuy

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2001
Ik werk met windows XP; office versie 2000;

In WORD kan ik GEEN achtergrondkleur invoegen. Het lukt wel in exel.

Ook als ik een tabel invoek kan ik GEEN achtergrondklkeur invoegen.

Hetzelfde gebeurt in Outlook 2000: geen achterkleur en ook geen lettertypes mogelijk.

In internet explorer is de achtergrondkleur van de webpagina's ook niet juist.

Toch werkt het kleurscherm juist, staat de afregeling in het configuratiescherm goed, krijg ik geen fouitmeldingen van de grafische kaart!!!!

Wie kan mij helpen? Of moet ik office terug insatlleren?

De tabel selecteren, dan wordt alles een kleur, of anders in de cel gaan staan, dan wordt alleen die ene cel gekleurd.

Als dat niet lukt kun je de CD van Word erin te doen en dan fouten te laten repareren. Dit kun je zonder problemen doen.

Wacht eerst even af of iemand mij hier in gelijk geeft.
Voor ik iets verkeerd door geef!!

Lucia

Laatst bewerkt:
De tabel had ik geselecteerd en in exel geeft dat het juister resultaat, maar in Word werkt het niet.
Dank voor het anwtoord.

achtergrondkleur

hoi Ihuy,

Ik heb ook XP en office 2000.
In word kan ik via opmaak, achtergrond wel de kleur veranderen.

V.w.b. outlook, je moet eerst in typen voordat de lettertypen te zien zijn,. Ook daar kun je de achtergrond van je bericht veranderen d.m.v. opmaak, achtergrond. maar ook alleen als je een nieuw bericht begint.
Hopelijk was dit wat je bedoelde anders sorry.

emoh

achtergrondkleur

Het spijt me maar dat is juist het probleem. Wat ik ook doe ik kan in Word en Outlook (beiden XP) GEEN achtergrondkleur invoegen. Op mijn laptop lukt het zonder problemen.
Ook de achtergond van de website pagina's die ik binnenhalen hebben GEEN kleur. Op mijn laptop hebben die wel de juiste kleur.
??????

In ieder geval dank voor het antwoord.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan