achtergrondkleur?

Status
Niet open voor verdere reacties.

BiGWXXL

Gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Goedezondagochtend membres,
Ik zet mijn eerste wankele stapjes op het gebied van "programmeren".
Ik weet eerlijk gezegd niet eens of dit de goede sectie is, zo nee; vergeef me,
Ik heb voor mijn actieve desktop een programma'tje gedowned, om andere .exe programma's te openen, als een soort snelkoppeling zeg maar.
Maar nu wil ik de kleur van de scrollbar? heet dat zo? veranderen.
Ik ben al wat aan het klooien geweest, maar alleen mijn desk veranderde, niet het programma'tje
Ik voeg het bij als text, zou een van jullie eens willen kijken waar ik de fout in ga.
Nogmaals het zijn m'n eerste stapjes.
De programma's toevoegen, verwijderen en vervangen snap ik al.
Bedankt BiGWXXL
Oh ja; vergeten ik wil ook graag de positie veranderen dus als je daar ook een antwoord op weet heel graag
BiGW

Laatst bewerkt:
zou makkelijk zijn als je het programma kon posten of in ieder geval deel van de broncode !

Stom hé.... bijlage was wel handig geweest idd LOL

Ik heb de originele erbij gedaan, de programma's die je daar ziet heb ik niet allemaal, dus die werken dan ook niet
BiGWXXL

Bijlage vervangen zoals íe nu is
BiGWXXL

Bijlagen

Laatst bewerkt:
verplaatsen en verkleuren

Zou er iemand mij even op weg kunnen helpen.
dit script ( bijlage )werkt prima, maar ik wil het verplaatsen en ik heb geen idee hoe dat moet.
tevens wil ik de achtergrondkleur veranderen en ook daarvoor geld ;geen idee!!
De instelling van mijn bureaublad zijn 1152 864 pixels.
Os winxp pro
Bedankt weer
BiGWXXL

Bijlagen

Ik weet niet wat je hebt gedaan, ik ga 't 's op mijn gemakkie door kijken en nu eerst eens proberen.
In ieder geval bedankt!!
BiGWXXL

het werkt, en is het juist als ik zeg dat de bovernste tag (heet dat zo?) bepalend is voor de hele zooi, zowel weeranimatie als aparaten starten?
want dat is het dan gewoon helemaal voor mij.
BiGWXXL

eerlijk gezegd

Hoi,eerlijk gezegd,ik heb gewoon dat scrippie gedownd,in frontpage via invoegen geavanceerd html invoegen opslaan bekijken ,daarna terug naar html
goed lezen en proberen dus
die 1000 aangepast bekeken staat dus ergens anders dus is dat het getal om aan te passen
bg,=background color jij gebruikt de cijfer voor een betere kleurafstemming
ik gebruikte gewoon het woord black
letwel op de haakjes/komma's ed.die mag je dus niet verwijderen
die scrollbar en andere kleur geven,dan moet je die regel van bg en scrollbars aan passen die twee apart zetten mzzl.suc6

Ps.bij deze regel het woord col weghalen en je hebt gewoon grijze scrollbars
d.write('body { scrollbar-face-color: ' + + '; scrollbar-shadow-color: ' + + '; scrollbar-highlight-color: ' + + '; scrollbar-3dlight-color: ' + + '; scrollbar-darkshadow-color: ' + + '; scrollbar-track-color: ' + + '; scrollbar-arrow-color: #ffffff }');

Laatst bewerkt:
Okay, ik ben een heel eind op weg. ik zal eens microsuf homepage installeren en daar mee gaan expirimenteren.
tot zover bedank ik je heel hartelijk.
Ps weet jij toevallig een link naar een goede tutorial over dit onderwerp in het nederlands?
BiGWXXL

Neen; die was mij niet bekend, ik ben echt een beginner en ik ben blij dat een en ander al werkt zoals ik t graag wil.
Ik laat de vraag open staan, met de bedoeling dat er nog tips achteraan zouden kunnen komen.
Bedankt zover,
BiGWXXL

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan