achtergrondmuziek speelt niet af als ik naar cd brand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Merijnbosma

Gebruiker
Lid geworden
7 jun 2011
Hallo,

Ik heb al meerdere dingen geprobeerd om in dit forum tot een oplossing te komen met wat ik wil maar volgens mij is PP gewoon erg mager als het op muziek en film(pje)s aankomt.

Nu loop ik weer tegen het volgende probleem aan :evil: ik heb het geluid netjes ingevoegd en het icoontje op verbergen en de optie tijdens die's afspelen aangevinkt. Maar als ik het naar cd brand speelt ie niks af. Als ik hem opsla als voorstelling en dan afspeel doet ie het wel.

Nu zat ik al te denken om eerst de muziek op de cd te branden en vervolgens vanaf daar de muziek in te voegen maar als ik dan de cd in een andere pc druk waar de drive een andere "letter" heeft klopt het pad weer niet en zal die het weer niet kunnen vinden lijkt me.

Iemand een oplossing voor dit probleem wat eigenlijk helemaal geen probleem mag zijn. Maar eigenlijk gewoon een dikke tekortkoming is aan PP :mad:

Mvg Merijn

Hey thnx voor je reactie maar dit is precies wat ik doe en werkt prima.

Tot ik het naar cd brand dan wordt de muziek "vergeten" en wordt denk ik alleen een link naar het bestand op mijn pc meegebrand

achtergrondmuziek

Onlangs gebeurde dat bij mij ook... Ik moest *KNIP* voor een of andere site versieren en toen stopte het op het cruciale moment. Heel irritant.

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan