achtergrondtaken norton antivurs 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loesy

Gebruiker
Lid geworden
23 okt 2008
Berichten
18
Beste mensen,

Ik heb even een vraag over de norton antivirus. Ik gebruik die al jaren en bevalt mij prima. Daarover ook geen klachten. Ik heb alleen even een vraag. Ik zag dat hij aangaf dat hij bezig was met achtergrondtaken. Ik kan mij eigenlijk niet herinneren dat de andere versies dat deden of ik heb het nooit opgemerkt.

wat doet norton eigenlijk als hij dat doet?

vriendelijke groetjes
Loesy
 
Met zekerheid durf ik het niet te zeggen...Maar ga ervan uit dat hij gegegevns aan het uitwisselen is met de dymantec server...Logboeken doorsturen ter evalutaie...bestanden en programma's die actief zijn worden ook (zonder opmerken) gecontrolleerd op aanwezigheid van problemen...
Reken daar maar een beetje op...
 
Bedankt Stefan voor je antwoord. Ik moet er wel bijzeggen dat ik vanmorgen de nieuwe versie heb geinstalleerd voor het komende jaar.
Ik ga er dan maar idd vanuit dat hij dingen aan het bijwerken is. Hij zal het wel beter weten dan ik ;)
 
Norton is goed te vertrouwen...het enig jammere aan norton vind ik dat i zoveel geheugen verbruikt...Verder issie super...
Als je het toch niet mocht vertrouwenkun je anders eenmailtje sturen naar de symantec helpdesk...

Grtz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan