Achterhalen

Status
Niet open voor verdere reacties.

suriname

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2007
Ik heb een vraagje.
Hoe kan ik er achterkomen of iemand twee accounts gebruiks op msn.
Bijv dat hij/zij op beide account is ingelogd en doet of die 2 verschillende personen is.

Alvast bedankt :thumb:

Laatst bewerkt:
Hetzelfde doen, slim spelen ;)

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Laatst bewerkt door een moderator:
haha nee is niet echt de oplossing

[Mod-edit] Onnodige quote verwijderd. Klik “Reageer op vraag” ipv “Quote”. [/edit]

Alleen als ze het zelfde ip gebruiken is het misschien te bewijzen, als hij het op verschillende IP's doet zal het waarschijnlijk niet de zelfde persoon zijn.

IP is niet zomaar via MSN terug te vinden.

Andere mogelijkheid is jezelf offline weergeven instellen en kijken wanneer hij online komt en bekijken of zijn eventueel 2e account ook online komt als hij zichzelf aanmeldt.

Waarom zou "zelf tijdelijke een 2e account nemen" geen oplossing zijn?

MSN is vrij gemakkelijk te patchen, zodat je met meerdere accounts tegelijkertijd online kan.

Zoek beide emailadressen eens met Google na, dan kan je misschien ook nog wat traceren.

www.hotmail.com

inloggen met je MSN account + wachtwoord.

klik rechtsbovenin op "instellingen" selecteer aan de linkerkant "post"

klik weergaveinstelling, kies daar bij berichtkoppen voor "volledig"

dan kan je de headers van een mail bekijken en uitzoeken waar ze precies vandaan komen.

www.hotmail.com

inloggen met je MSN account + wachtwoord.

klik rechtsbovenin op "instellingen" selecteer aan de linkerkant "post"

klik weergaveinstelling, kies daar bij berichtkoppen voor "volledig"

dan kan je de headers van een mail bekijken en uitzoeken waar ze precies vandaan komen.
ik kom automatisch bij die live mail
en daar zie ik t helaas niet tussen staan

In Outlook Expres en Microsoft Outlook kan je dacht ik ook F3 ofzo drukken, ik zal het even opzoeken...:eek:

==CORRECTIE==

Ctrl+F3 in Outlook Express of Microsoft Outlook, dan zie je alle info, o.a. IP adres.

Als het echt nood dringend ofzo is kun je er een ook een Keylogger opzetten en je kunt dan alle dingen zien die personen op je PC doen, maar volgens mij is dat wel illegaal dus op eigen risico, maar ik weet het niet zeker, misschien zijn er legale zoals LanSchoolMonitor die ze op scholen gebruiken :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan