acount verwisselen icon op desktop

Status
Niet open voor verdere reacties.

STE3FY Style

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2008
Berichten
169
Hallo,

Zou je op een of andere manier een icon op je bureaublad kunnen plaatsen om te wisselen tussen mijn 2 xp acounts?
waardoor ik niet de heletijd naar het inlog scherm hoef (ik weet dat het kan met win+L).

Alvast bedankt
 
Als u in Windows de functie "snel naar een andere gebruiker overschakelen" hebt ingeschakeld kan u vervolgens nog een icoontje aanmaken om sneller van gebruiker te wisselen.

* Klik met de rechtermuisknop op een leeg plekje op uw bureaublad
* Selecteer de optie "nieuwe snelkoppeling"
* Typ "rundll32.exe user32.dll LockWorkStation" (zonder de aanhalingstekens, het woord LockWorkStation is hoofdlettergevoelig)
* Klik op "volgende"
* Geef een naam voor het nieuwe icoontje en klik vervolgens op "voltooien"

Als u dit icoontje handig vindt kan u het naar uw werkbalk "snel starten" slepen.

regelrechte qoute van *klikje*

ik wist dat ik er ooit van gehoort had dus deed ik even rondzoeken :thumb:
 
Ok bedankt,

maar is het de bedoeling dat hij naar het inlog scherm gaat of doe ik dan iets niet goed.
en dan nog iets als ik over schakel naar het andere account en dit acount staat nog aan dan krijg ik zo'n scherm:
en dan valt me computer uit.
 
Laatst bewerkt:
Ok bedankt,

maar is het de bedoeling dat hij naar het inlog scherm gaat of doe ik dan iets niet goed.
en dan nog iets als ik over schakel naar het andere account en dit acount staat nog aan dan krijg ik zo'n scherm:
en dan valt me computer uit.

geen idee of je iets fout doet :D nogmaals proberen dan maar he?

dat is een BSOD(blue screen of death)
 
geen idee of je iets fout doet :D nogmaals proberen dan maar he?

dat is een BSOD(blue screen of death)

Nee volgens mij ook niet want als ik op me andere gebruiker druk en ik ben zelf nog aangemeld dan krijg ik dat maar wat bedoel je met proberen dan maar?
 
nogmaals zo'n icoontje aanmaken dan weet je of je iets fout deed ;)

daar licht het niet aan want als ik gewoon naar het inlog scherm ga dan krijg ik het ook en ik heb gewoon dit getypt rundll32.exe user32.dll LockWorkStation maar dan gaat hij naar het inlog scherm maar ik wil echt dat hij naar de andere gebruiker gaat.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan