ACPI/CMP0101 *CMP0101 probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet niet of ze reageren maar vind het wel raar dat die knop niet in de handleiding staat afgebeeld en beschreven waar wel de andere knopjes staan afgebeeld en beschreven.
 
Hoi,

Zou ik ook even in je e-mail vermelden wie weet zitten we bij een ander type te kijken ;);)
 
per mail bieden ze geen ondersteuning maar de laptop is van mijn baas en zeg gewoon dat wlan kapot is en dat die maar een dongel koopt.

In elke geval voor dat mijn eerdere probleem is opgelost.
 
Hoi,

Oke is ook een oplossing ,maar ik lees in mij link niet dat ze niet dat ze geen ondersteuning verlenen alleen chat niet.Misschien wel een nieuw notebook vragen heb het idee dat hij ook vrij oud is.:D:D
 
ik heb toch even kunnen bellen met Toshiba en ze zeiden dat of het schakelaartje kapot is of wat achter de schakelaar zit kapot is dat kost 45 euro zonder reparatie dat moet mijn baas dan maar zelf beslissen
 
Lijkt mij ook dat hij beslist, denk dat het een dongel wordt;)
 
Ik heb de display geïnstalleerd zodat je de FN+ toetsen zit in het beeld scherm. Als ik nu FN+8 indruk geeft zegt hij (er is geen ingebouwd draadloos lan)
 
Hoi,

Ja dat zou best kunnen als die schakelaar hem niet vrij geeft dat het op deze manier wordt weergegeven.
 
Maar goed is niet mijn probleem meer die laptop was van me baas en hij gaat zich een dongel
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan