acrobat installatieproblemen

Status
Niet open voor verdere reacties.

goris003

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2011
Berichten
2
na het installeren van acrobat reader gaat het mis. Alle andere programma's krijgen ineen een acrobat "oormerk" en als je ze wil opstarten opent alles automatisch met acrobat. Geen idee hoe ik het uitschakel. Iemand ervaring?
 
Zelfde probleem hier. Bij mezelf geen enkel probleem om Adobe Reader te instaleren, maar zodra ik dit op de pc van mijn vader doe, worden alle koppelingen een PDF logo. Zowel op het buroblad als op de startbalk. Openen van de programma;s gaat dan ook niet meer.
Gaat in dit geval om een vista 64 bit systeem, maar dat mag niet uitmaken (toch?).

Ook hier: HELP

Update: Kan het zijn dat *.exe bestanden gezien worden als PDF bestand? Probeer te achterhalen waar ik deze mogelijke instelling dan zou moeten rechtzetten, maar nog niet gevonden. Iemand een idee?

En nog een update...: Kwam uiteindelijk hier op uit: http://support.microsoft.com/kb/950505#FixItForMeAlways. ***lig dat je als Windows 7 gebruiker dan weer alles handmatig zelf mag oplossen.
 
Laatst bewerkt:
Raar he. Heb ook geen probleem op de pc van mijn zoon die op windows 7 draait, maar mijn laptop met Vista is het iedere keer hetzelfde liedje. En het is gekomen na het installeren van een hogere versie van acrobat. Heb nu maar een andere pdfreader geinstalleerd
 
Raar he. Heb ook geen probleem op de pc van mijn zoon die op windows 7 draait, maar mijn laptop met Vista is het iedere keer hetzelfde liedje. En het is gekomen na het installeren van een hogere versie van acrobat. Heb nu maar een andere pdfreader geinstalleerd

Als je die link in mijn vorige berichtje volgt, dan heb je daar de mogelijkheid om het probleem automatisch te laten fixen voor Vista gebruik. Werkt alleen niet onder 7...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan