• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Filteren

Kun je een bestandje hier plaatsen met wat minder regels een stuk of 25 moet voldoende zijn ipv 38000 regels

Nog een voor de nieuwere versies.
Code:
=FILTER(vvlresdownP!A2:K37830;ISGETAL(VIND.SPEC(A1;vvlresdownP!D2:D37830&vvlresdownP!E2:E37830)))
Bericht automatisch samengevoegd:

Een niet gebruikelijke methode
Code:
=FILTER(vvlresdownP!A2:K37830;BYROW(ISGETAL(VIND.SPEC(A1;vvlresdownP!D2:E37830));OF))

Of die van Rudie met de ongebruikelijke methode.
Code:
=FILTER(vvlresdownP!A2:K40000;BYROW(vvlresdownP!B2:E40000=A1;OF))

Bijlagen

Laatst bewerkt:
Ik heb een poging gedaan met behulp van Power Query.
Hiervoor heb ik het .csv-bestand uit je bijlage #1 gebruikt.
Als je dat .csv bestand uit #1 op je bureaublad zet of ergens in een map Documenten opslaat, kun je het gebruiken samen met mijn bijgevoegde bestand.
In het Power Query-bestand moet je alleen het Path nog aanpassen naar de locatie waar je het .csv-bestand hebt opgeslagen.

Stappen om het Path te wijzigen:
  • Open het PQ-bestand.
  • Ga bovenaan naar het tabblad "Gegevens".
  • Klik op Query's en verbindingen. Dat opent een venster aan de rechterkant met een lijstje van de 3 query's.
  • Dubbelklik op de bovenste query met de naam "Overzicht"
  • Ga dan te werk zoals in het bijgevoegd filmpje te beginnen bij minuut 1.00 tot minuut 1.21
Om deze inhoud te bekijken, hebben we jouw toestemming nodig om cookies van derden te gebruiken.
Voor meer gedetailleerde informatie, zie onze cookiespagina.

In het Power Query-bestand zie je linksboven in cel A2 een groen invulvak. Vul daar bijvoorbeeld eens een paar letters van een clubnaam in.
Ga vervolgens naar de tabel ernaast, klik in een cel en kies "Alles vernieuwen".

Ik hoop dat het zo gaat lukken. Mocht je ergens tegenaan lopen, dan hoor ik het wel.

Bijlagen

Terug
Bovenaan Onderaan