Acrobat Reader 6.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

makker

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Het lukt mij maar niet om Acrobat reader 6.0 te downloaden. Als ik op de Adobe site via de steps Windows 98, dial-up vervolgens op download klik, krijg ik een lege pagina met links boven in een piepklein pictogrammetje met een rood en blauw driehoekje en vierkantje etc. erin.
Waarschijnlijk heb ik een bepaalde instelling niet goed, maar weet niet welke .
Wie o wie kan mij uit de brand helpen. Enkele dagen geleden heb ik het ook geprobeerd.

In eerste instantie dacht ik dit gaat lukken, maar helaas ik kereeg de mededeling dat deze pagina niet te openen is . Is er toch iets niet goed bij mijn Instellingen van de Internet opties??? En zo ja, hoe moet ik dat veranderen??
Ik ben een leek op dit gebied.

Misschien een stomme vraag, maar heb je ook voor het juiste platvorm gekozen?
En heb je het probleem alleen met deze pagina?

Ik heb het goede platform aangeklikt en krijg weer dat pictogrammetje linksbovenin op een lege pagina.
Zo vaak download ik niet iets dus ik kan je niet zeggen of ik dit vaker heb. Wat is er niet goed wanneer dat pictogrammetje tevoorschijnkomt???

Groetjes
Bobby

Kan je een screenshotje plaatsen van dat pictogram?

Via een omweg (hoe maak ik een screenshot) heb ik het in Paint kunnen plakken en opslaan vandaar de b ijlage. Hopelijk heb je hier iets aan en kun je me verder helpen.

Groetjes en Chi
Bobby

Hopelijk lukt het nu wel.Ik heb ontdekt dat de bijlage niet meegestuurd was. Waarschijnlijk was hij te groot.
Hoe maak ik trouwens een screenshot?

Groetjes Bobby

Ctrl-Alt-PrintScreen.

Opslaan als jpeg en niet groter dan 102400 bytes.

Laatst bewerkt:
Om deze versie te downloaden heb je dit nodig:

Adobe Reader 6.01 - Systeemvereisten

Windows

Intel® Pentium®-processor

Microsoft® Windows 98 Second Edition, Windows Millennium Edition, Windows NT® 4.0 met Service Pack 6, Windows 2000 met Service Pack 2, Windows XP Professional of Home Edition, Windows XP Tablet PC Edition

32 MB RAM (64 MB aanbevolen)

60 MB vrije schijfruimte

Internet Explorer 5.01, 5.5, 6.0 of 6.1

Ontzettend bedankt voor je hulp en tijd, maar ik ben er nog niet helemaal uit.
Op dit moment heb ik er geen tijd meer voor , maar ik zal je advies zeker uitproberen.
Alvast bedankt
Groetjes en chi

Bobby

Ik heb jouw laatste advies opgevolgd en tijdens of na het downloaden van java virtual machine krijg ik precies hetzelfde scherm als hierboven beschreven. Helemaal leeg, met linksboven in de hoek dat kleine pictogrammetje.
Wie kan mij verder helpen.

Groetjes Bobby

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan