Acronis True Image 2013 probleem ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

abruzzese

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2005
Ik heb vorig jaar online de backup Acronis True image 2013 gekocht voor €29,95 .
Tot nu toe zoek ik het internet af van mijn probleem en dat is vooral met de computer opnieuw opstarten en blijft Acronis hangen en gaat niet verder .

Ik heb zelfs al meren malen de computer opnieuw geinstalleerd naar fabrieksinstellingen en dan de belangrijkste software gëinstalleerd en daarna met Acronis True Image 2013 een backup gemaakt naar mijn D partie van ongeveer 40 GB groot .
Iedere keer blijft hij vasthangen en dat al velen malen , word er een beetje chagrijnig van .
Ik heb ook hier alles geprobeerd

Vorige week was het mij wel een keer gelukt ( heel vreemd ) en had de drivers bij Acronis Help Service geinstalleerd

Heel veel op google gezocht en zeker ook op Acronis Costumer Service maar helaas steeds de zelfde opstart probleem .
Ik heb Windows 8 Proffessionel upgrade en mijn Windows 7 premium .
Als u hier een antwoord op kunt schrijven dan lees ik dit heel graag .

Zie hier de geldige backup op de D partitie , is toch niets mis mee .

Ik heb nu een gekochte Acronis True Image 2013 en kan er niks mee , help

Ik heb nu pas een email gestuurd en krijgt binnen 3 werkdagen antwoord . Ik heb een vermoeden dat ik steeds de trail versie heb maar daar komen we deze week achter

Ik wilde nog eens een email versturen naar Acronis Support Service maar ik kreeg daar weer te zien : ondersteuningsprogramma vervallen en ik kreeg zelf het idee dat ik een probeerversie heb van 30 dagen .
Maar ik heb zeker weten betaald naar die 30 dagen en moet een licentie hebben .
Het vervelende is dat ik niet gebruik kan maken van Acronis Support Service

Eindelijk doet mijn Acronis True Image 2013 zijn werk en herstelt alles .
Na opstarten krijg ik ook te zien : Acronis is loading please wait....... en gaat dan verder met herstellen .
Oorzaak daar twijfel ik nog aan omdat ik gisteren bij Asus de Bios drivers heb geïnstalleerd alhoewel ik daarna weer geprobeerd heb en bleef hangen bij Acronis is loading plaese wait......
Het zou ook kunnen dat Acronis het online heeft opgelost omdat ik gisteren een e-mail heb gestuurd met tekst en uitleg met betalingsbewijs .
En ik heb ook mijn serienummer geregistreerd bij Acronis en zou dat de oplossing zijn geweest ??
Dus een van de drie oplossing moet het zijn maar welke ?????
Maar ik ben wel blij dat ik nu kan herstellen na de 22-11-2012 aankoop van Acronis True Image 2013

Hier 2 foto's van de bios drivers van Asus en zou Acronis True Image 2013 herstellen hiermee te maken hebben of is dat onlogisch ????

Foto 2

Ik weet niet of je er inmiddels achter bent wat de oorzaak van je probleem was, maar ik kreeg afgelopen week ook opeens met dit probleem te maken. Nadat ik een nieuwe laptop had gekocht met Windows 8. Acronis uefi loader bleef hangen en alles liep vast. Ik heb een Sony vaio laptop en bleek dat als je die via een herstel-/opstartcd e.d. wilt opstarten, je niet via de powerknop moet opstarten, maar via een andere knop: de assist knop. Toen ik via die knop opstartte, ging het wel goed en kreeg ik de keuze om te herstellen met True Image. Volgens Sony hebben ze voor deze oplossing gekozen, omdat W8 erg snel opstart. Misschien dat op jouw laptop ook zoiets speelt?
Ik heb het nu niet nodig gehad, maar ik heb eerder goede hulp gekregen via
http://www.acronis.nl/support/contact-us.html
Je moet je eerst registreren en ook je versie van True Image. Dan log je in, kies volledige versie (zoiets) en dan True Image 2013.
Vervolgens heb je toegang tot het forum, de chat, en mail. Je kunt ook bellen, maar daar betaal je voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan