Acronis True Image Backup 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johan59

Gebruiker
Lid geworden
9 aug 2011
Heb nu enkele jaren deze backup software. Kan niet goed overweg met dit programma.
Hoe zijn jullie ervaringen?

Wie heeft suggestie voor software, waar je een complete backup van je schijf maakt?

Johan59

ik gebruik acronis true image 2014 nog steeds en ik ben best tevreden van deze software je kan handig je hele partitie backuppen, en dan heb ik ingesteld dat er na de hoofdbackup ook nog een backup gebeurt offside naar mijn nas toestel die berijkbaar is van buiten af.

ook de mail functionaliteit is super als alles goed gaat krijg je mailtjes maar wat belangrijker is als een taak failed krijg je hier ook een melding van.
wat wel een werkpuntje is aan de software is , dat als de schijf bijna vol is krijg je enkel in de taakbalk een melding misschien direct op het scherm zou wat beter zijn.

maar dit kan natuurlijk al weg gewerkt zijn in 2015

Untitled.png

Laatst bewerkt:
ik gebruik het al jaren ( nu versie 2015 )
dagelijks wordt er een full backup gemaakt, en dat heeft mij al een paar keer veel werk bespaard ....
ben er zeer tevreden over, werkt perfect, ook het terug zetten.

Heb HD moeten formatteren voor andere fouten en heb nu t/m Acronis true image 2014 geinstalleerd.
Heb ook update 2015 gekocht, maar nog niet geinstalleerd, staat ook niet op mijn account als ik inlog.

Wat adviseert U mij wel of niet installeren?

Johan59

ik ben dadelijk van versie 2013 naar 2015 gegaan, heb dus geen ervaring met de 2014 ...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan